Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 auktion
Forfatter: 
Dato:  20-06-2018 11:07

Jeg har væddet med en veninde om der egentlig er et gebyr for at melde til følauktion. Ingen af os kan finde noget om det på nettet, er der en venlig sjæl der kan afgøre hvem der vinder chokoladen?


Suldudu

0
0
Svar på denne tråd
 
 Følauktion
Forfatter: 
Dato:  20-06-2018 17:46

Hvilken følauktion mener I?

 

Jeg kender kun til DV's auktioner.

 

Til elitefølauktionen koster det ikke noget at tilmelde sit føl til at komme i betragtning til auktionen hvis man er afsted til følskue. Det koster dog et gebyr + forskellige andre omkostninger hvis føllet bliver udtaget.

 

Til de regionale følskuer koster det et gebyr at tilmelde sit føl og så koster det noget hvis man hjemkøber.

 

Venlig hilsen Anna

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  21-06-2018 13:11

Hej Anna

Tak for svar. Det er lige netop DV der interessere os. Det jeg ikke kan finde ud af er om det koster gebyr ved de regionale auktioner. At det koster at stille til skue ved jeg godt, men da føllene (efter hvad jeg kan finde ud af) ikke udtages til de "små" auktioner, men tilmeldes på de forskellige følskuer, gik nysgerrigheden på om det også kostede gebyr.

Man skal af med 5% i salær, men da priserne jo er lavere end på eliteauktionen, kunne det godt tænkes der også var et gebyr.


Suldudu

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gebyr ...
Forfatter: 
Dato:  21-06-2018 20:34

Ja som skrevet er der gebyr ved de regionale auktioner, det er bare ikke så højt som eliteauktionen.

 

Venlig hilsen

Anna

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider