Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Folealarm!
Forfatter: 
Dato:  14-04-2018 10:13

Grundet uheldige omstændigheder har hende jeg står opstaldet hos, nu frasagt sig al hjælp med min hoppes kommende foling (med termin om 14 dage).

Det er mit første føl og har gjort alle forberedelser og tanker BORTSET fra dette.. Jeg kender heldigvis nogle gode mennesker som har erfaring og vil hjælpe mig, men det hjælper jo ikke hvis jeg ikke ved hvornår hun foler.

Er der nogle som kender et sted/nogle som jeg kan leje en folealarm fra med så kort varsel?

 

Mange tak på forhånd!

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  18-04-2018 17:48

Altså nu skriver du jo ikke hvor i landet, du bor. Hvor langt du har til din hoppe, hvis det skal gå rimelig stærkt?

Som jeg ser det, har kun næsten kun den mulighed, at ganske enkelt overnatte i stalden, hvis ikke du finder en folealarm med en mobilenhed. Men selv om du så finder en alarm med mobilenhed, så skal du kunne være tilstede i stalden indenfor ca. 20 minuter efter alarmen er gået.

 

Det er formodentlig ikke nemt at finde en alarm overhovedet lige nu, da det er højsæson for folinger, og mange har booket deres alarm i rigtig god tid forud. Men spørg dig for.

 

Her er link til en alarm - men den skal du så købe.:

www.guloggratis.dk/dyr/heste/ staldinventar-og-hestebokse/annonce/ 40071456-safemate-folealarm

 

 

Mvh

 


Tina

 

 

Autoriseret hesteinseminør

 

Lionell DVH 571 - grand old man og still going strong

 

Gode palomino, varmblodsheste, føl og plage sælges

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider