Logo used for printing

HN afstemning
Hvor meget betaler du i staldleje pr hest? (Foreslag: Sebrina )

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Forslag til valg av hingst
Forfatter: 
Dato:  17-12-2017 20:51

Jeg har en stor BH Leredo -BH Don Schufro hoppe som er vågen av sig. Tips til valg av hingst ?

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-12-2017 07:58

Jeg ville vælge fyrstenball ,han giver altid sit dejlige kølige sind videre

1
0
Svar på denne tråd

er det kun
Forfatter: 
Dato:  19-12-2017 14:08

hvis det kun er temperament der ønskes forbedret, så er Antobello nok den flinkeste herre der findes..

min Antobello er simpelthen en pleaser, men en værre bandit på folden og er klar på fis og ballede, når der skal leges..

lillesøster efter Zonyx har da det mest finurlige temperament jeg har oplevet.. om det er araberen.. hun kan tænde på et splitsekund hvis hun misforstår.. er jeg fattet og hun forstår så har jeg aldrig oplevet en der kan slukke så hurtigt og være fattet.. eks. jeg skulle trailertræne hende.. hun sprang op.. jeg stod stille og sagde bare pænt til hende at hun skulle slappe af så stoppede hun og gav AL sin fokus på mig og selvom de andre ude på marken stod og kaldte og stormede rundt, blev hun fattet hos mig og brugte sit hoved og gik op i traileren..

Så hvis jeg skulle kigge på temperament, så vil jeg til enhver tid bruge Zonyx igen, fordi det arabertemperament kan jeg rigtig godt lide..

også Antobelleoen er super sød og en stor kælegris.. men slukknappen er længere væk ;-)

men spørg mig evt igen om 2-3 år når begge damer er tilredet, så er jeg måske af en anden holdning

Har selv en Leredohoppe, og hun skal have tingene ind med småbidder, men for pokker, hvor er hun dog arbejdsivrig. Kræver en rytter der forbliver rolig og husker de mange halve parader, men så tager hun også sin rytter med og fortsætter som et duracellbatteri uden af gå død..

Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider