Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Kende rnogen "Baunsgård"?
Forfatter: 
Dato:  16-10-2017 14:56

Jeg har en DV-vallak, Baunsgårds Camelot - og som navnet indikerer, så må "Baunsgård" have avlet ham.

 

Jeg er i stødt på et par andre Bausgårds heste - men kan absolut intet finde om avler.

 

Kender nogen mon "Stutteri Baunsgård"?

 

Mvh

Nathasja


Om du tror at du kan - eller om du tror at du ikke kan. Så har du ganske givet ret. Henry Ford

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stutteri
Forfatter: 
Dato:  17-10-2017 10:07

Det er slet ikke sikkert, at der findes et Stutteri Baunsgård. Almindelige private avler altså også heste ;)

 

Det må fremgår af hestens papirer, hvem opdrætteren er.

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

1
1
Svar på denne tråd
 
 go.rideforbund
Forfatter: 
Dato:  18-10-2017 08:20

inde på go.rideforbund står hans opdrætter til at være en Christina Larsen... om hun er privat eller har et stutteri ved jeg så ikke...

 

men søger man blot på baunsgårds er der endnu en hest (baunsgårds hardwoman), der er opdrættet af Christina Larsen, begge heste har samme mor..

Det var hvad jeg hurtigt kunne finde ved at kigge på de "offentlige" sider..


Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

0
0
Svar på denne tråd
 
 1000 tak
Forfatter: 
Dato:  19-10-2017 09:31

... for gode og brugbare svar .

Min brune musse er sikkert lavet af en privat avler, som har lavet et par gode all-round heste til helt almindelige mennesker som mig - og så er jeg bare stødt ind i dem sådan lidt tilfældigt undervejs .

Tak for hjælpen

 

Mvh

Nathasja


Om du tror at du kan - eller om du tror at du ikke kan. Så har du ganske givet ret. Henry Ford

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider