Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Sunnyboy hingsteføl
Forfatter: 
Dato:  12-07-2017 01:33

I skal da ikke snydes for et par billeder af VM's S.....

 

Billede

 

Billede

 

Jeg er vældig tilfreds med ham, havde godt nok ønsket mig en hoppe, men pyt, når resultatet er sådan :-) meget frisk og tillidsfuld


Mvh Naja

 

Ydmyg tjener for Donna og Bob

og lykkelig ejer af Cirkeline

 

6
1
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  12-07-2017 06:10

Tillykke med føllet, hvad er afstamningen udover Sunny-Boy?

 

Men det der med at ønske sig et hoppeføl og så få en hingst kender jeg til bevidstløshed. Jeg lånte for mange mange år siden en hoppe af en veninde og fik 3 føl på den, alle hingste. I mellemtiden havde hun så købt ejendom så hun kunne få hoppen hjem, så fik hun selv 3 føl på den, alle hopper.

 

Senest fik vi også et hingsteføl på en lånt hoppe sidste år, der har vi så valgt at købe hoppen, så mon ikke hun kan give os et hoppeføl på et senere tidspunkt.

 

Omvendt så var jeg heldig i år, hvor vi fik et hoppeføl lavet på frostsæd efter en afdød top-hingst.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-07-2017 22:53

Afstamningen er Bernstein/Donnerschlag, desværre vælger jeg ikke at ifole igen, da hoppen ved de sidste to føl har haft problemer med efterbyrden.

 

Vil prøve om jeg kan få taget nye billeder inden længe, lidt svært når han drøner rundt så hans mor får stress ;-)

 


Mvh Naja

 

Ydmyg tjener for Donna og Bob

og lykkelig ejer af Cirkeline

 

Vm's Tintin efter Sunnyboy/Bernstein

er til salg, ved interesse skriv pb

 

0
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider