Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 FLORENZ
Forfatter: 
Dato:  26-05-2017 11:53
Hej.
Så er det ved at være op over mht hingstevalg. I år er det dog lidt sværere end det tidligere har været at bestemme mig for en hingst.
Jeg har kigget en del på Florenz, men kan ikke finde ud af hvilke hopper han kunne passe på. Har en hannoveranerhoppe efter Londontime/White Star/Argentinus. Sidste år fik hun et virkelig fint føl e Don Olymbrio, som blev solgt til god pris på elieauktionen i Verden. Der var dog ingen interesse i føllet fra dansk side, så tænker Olymbrio måske ikke er så populær, eller også var det fordi han er rød?
I år står hun med et lækkert føl e Franklin, men han er blevet for dyr.
Så- hvad kan man bruge på en storrammet dressurhoppe med karakteren 8 i gangarter som godt må være lidt mere udtryksfuld med korrekt fundament?
Vh Louise

<p>Mvh. Louise</p> <p>&nbsp;</p> <p>Venter Zack/Londontime/White Star f&oslash;l april 2014</p> <p> og Londontime/Diamond Hit/Riccione f&oslash;l maj 2014</p>
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ved det ikke
Forfatter: 
Dato:  01-06-2017 10:43

Don Olymbrio er vist ret brugt i DK, men ærligt så tror jeg da ikke, at farven har nogen betydning....


Venlig hilsen

 

M

 

 

Jeg troede ikke, at moderskab var noget særligt. Jeg tog fuldstændig fejl! :)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Don Olymbrio
Forfatter: 
Dato:  01-06-2017 19:18

Jeg synes jo din Don Olymbrio var tæskelækker, og når han nu solgte så godt, så er det da bare at lave en til.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Franziskus
Forfatter: 
Dato:  04-06-2017 11:09

Hvad med Franziskus? Han avler gennemgående ikke så stort.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider