Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 De nye hingste i Herning
Forfatter: 
Dato:  12-03-2017 11:21

Hej HN'er.

Hvad tænker I om de hingste der har fået 1 års bedækningstilladelse?

Har I nogen farvoritter og vil I evt. bruge nogen af dem på jers hopper?

Listen kan ses her til dem, som måske ikke har fundet den:
www.ridehesten.com/nyheder/ funktionelle-dressurhingste-klar- til-afprovning/44513

0
0
Svar på denne tråd
 
 Der er flere
Forfatter: 
Dato:  16-03-2017 19:20

rigtig rigtig fine heste i den gruppe!! og hver især er skøn på deres måde!

Blue Hors Dancetto er kommet under huden på mig - det samme er en trakhener der også er i 10-dags test.

Quaterhit er også en rigtig dejlig hest, med en god størrelse!

Zackery er en stor dreng, lidt vågen, men yderst fornuftig.

Havde jeg haft min gamle hoppe som var kæmpe stor, så havde jeg ifolet med Jack Sparow, meget yndig lille hest!

Vevalentino er også skøn!

Hvordan de bevæger sig ved jeg desværre ikke, men det ender med min liste til næste år bliver RIGTIG lang Jeg ved så også hvem der ikke skal på min hoppe. Men det er kun et temperament spørgsmål, og på en anden hoppe er de sikkert helt perfekte!


Mvh Kathrine

Med tre smukke stjerner på himlen og tre dejlige i stalden

 

Sov godt

Dinna 1983 - 12/12/13

Rainbow 28/01/01 - 17/03/14

Pandora Á Fenris 20/05/09 - 14/04/16

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg bed..
Forfatter: 
Dato:  17-03-2017 09:37

nu fik jeg ikke set ret mange hingste, som jeg plejer idet jeg alligevel ikke skal have noget ifolet i år..

 

Men generelt bed jeg mærke i lidt generelt..

 

der er flere og flere hingste der som 3 års har rundet de 170+ i stangmål..

De hingste der er under 170 (er også dem jeg kigger på for at undgå højhuse, da mine hopper er store nok) bliver beskrevet med middel rammer... den eneste der ikke gjorde, var så tæt i familie med min hoppe at han også blev sorteret fra...

 

Så hvis man mangler rammer og ikke ønsker at bruge en stor hingst er det faktisk pænt svært at finde en...

 

Blue hors Dancetto synes jeg er rigtig fin...har hvad der skal til for at være en hingst.. og størrelsen 170 cm i stang er liiiiiige på kanten..


Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  17-03-2017 19:24

syndes nu der var mange fine unge hingste.men syndes, snart højden er ved at være i overkanten efter min smag.

hingsten bliver godt nok målt de 170 + som 3 årie,men langt fra færdig med at vokse,så hingste når snart de 180 i stang og det vidre gives jo til deres afkom.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke større end tidligere?
Forfatter: 
Dato:  17-03-2017 20:03

Jeg synes nu at hingstene har været 170+ de sidste mange år, det er da mere end 10 år siden jeg skulle finde hingst til min meget store hoppe, som også avlede stort, og hvor jeg nærmest endte med at opgive.

 

Jeg må indrømme at det er et fåtal af hingstene fra Herning jeg har set. Jeg har set noget video af Dancetto fra Hannoveranerkåringen og han ser meget fin ud, derudover var jeg meget begejstret for den Quantensprung-søn, som Helgstrand købte, den hedder vist Quattroporte, men var så vidt jeg kan gennemskue ikke i Herning? Ferrari var også fin, men da han er indfodet kan jeg desværre ikke bruge ham!


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  02-04-2017 04:28
Jeg er faldet pladask for Blue Hors Fifty cent. Han skal bruges på min 4 års efter Uno Don Diego MF Cormint.
Ved godt der er nogen der vil rulle med øjnene over at bruge en ny hingst på en ung hoppe.
MEN jeg har aldrig gjort lige som de andre;)

Skrevet af Stephanie

Gess Alfarvad Z
Hejbøls Unik
Rosenlunds St Gloriana
1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider