Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Folealarm
Forfatter: 
Dato:  10-03-2017 11:28

Tiden flyver jo pludselig afsted - så det der i juni sidste år virkede som laaaaaangt (ALT for laaaaaaangt ) ude i fremtiden - er nu lige om hjørnet...

 

Det drejer sig naturligvis om at "vi" venter os her på matriklen - og "vi" har termin midt i maj

 

Men men men - nu har jeg jo det luksusproblem at jeg har et arbejde , og ovenikøbet et hvor jeg arbejder på meget skiftende tider af døgnet - så what to do med den lille røde? Jo, jeg har jo allieret mig med en rigtig god bekendt som har en god portion erfaring på foleområdet - men det kræver jo at han ved hvornår det er oppe over - trods alt tvivler jeg på han gider bo i stalden i en måned

 

Så - folealarm med sms funktion må være vejen frem... men kan man leje dem nogen steder??? Synes jeg har søgt nettet tyndt uden held Selvfølgelig kunne jeg jo "bare" købe en selv - meeeen med kun en hoppe så er det jo også en slat penge at smide...

 

Så - nogen der kender nogen der kender nogen der har en folealarm med sms funktion der kan lejes i maj måned?

 

Trine (Faxa)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jubiii
Forfatter: 
Dato:  13-03-2017 08:58

...det er lykkedes mig at finde en brugt alarm - så nu skal jeg bare have fixet et simkort og have testet skidtet - så kan jeg slappe (lidt) mere af når tiden nærmer sig

 

Trine (Faxa)


2
0
Svar på denne tråd
 
 Folealarm
Forfatter: 
Dato:  07-04-2017 10:35
Du kan muligvis leje af mig. Hvornår helt præcist fra?

Folealarm udlejes.

Trailer udlejes på Fyn.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Juglar
Forfatter: 
Dato:  23-05-2017 13:58

Lejer du din fole alarm ud? :-)


Fjordhesten, en RIGTIG Familie hest !! (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Udlejning
Forfatter: 
Dato:  24-05-2017 06:04

Uh det har jeg faktisk ikke helt taget stilling til endnu - i princippet kunne jeg jo sagtens eftersom jeg er færdig med den for i år...

 

MEN - jeg ville blive så ærgelig hvis den nu skulle gå i stykker - jeg skal jo forhåbentlig selv bruge den igen næste år

 

Tænker ikke der er så mange der gider leje hvis de risikere at skulle betale en ny hvis der sker noget

 

Trine (Faxa)


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider