Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 registreingsnummer for avlsforbund
Forfatter: 
Dato:  15-12-2011 17:12

ja jeg undre mig lidt nu en gang over min hoppe som jeg har købt i sommers og hendes registrering, jeg oprettede tidligere et emne om at hun havde dv logo i sit grønne pas, men ingen kåring beskrivelser og hun heller ikke var registreret i Dv.

Ja nu er der så kommet lidt mere mystik om denne hoppe og hendes registrering, nemlig at hendes registrerings nr starter med PIN- også en lang talrække som jeg ikke lige ligger på nettet.

Men jeg snakkede med en veninde der mente at heste der startede med PIN i deres registrerings nummer er enten kåret i pinto forbund eller registreret i pinto forbund.

Efter mit eget dektektiv arbejde burde hun jo ikke kunne kåres i pinto da hendes afstamning er ukendt og hun ikke har nogen aftegninger på kroppen.

Så nu er mit spørgsmål betyder det at heten er registreret i pinto forbundet når den registrerings nummer starter med PIN ?



Sagt af Jeanette

Mor til den skønne Jonathan 13/12-09


Welsh typerne er bare de rigtige gangmaskiner alt andet er billige kopier!!!


Nu med en lækker welsh mountain Hingst


Bedækning tilbydes:

Llwynneath Emlyn

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  17-12-2011 20:30

hmmm hvis den er ensfarvet og ukendt er den ikke reg under Pinto reg. Det er jeg da stort set 100% sikker på.

 

Har du tjekket på hestedata om din hest er reg der?

 

mvh Pernille


Atter på jagt efter en springhest ca 1-2 gange om ugen...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Registreringsnr?
Forfatter: 
Dato:  18-12-2011 20:31

Du er nødt til at komme med et registreringnr. på hoppen, hvis nogen skal have en chance for at hjælpe dig. Og har du kontaktet Videnscentret, for de må da om nogen kunne komme med en forklaring. Med hensyn til PIN-registreringsnr. er det så ikke den PIN-kode til HesteData som du misforstår. På dit ejercertifikat står nemlig en PIN-kode, så du selv kan lægge billeder af din hest på HesteData og det nr har absolut intet at gøre med et reg.nr..

 

Ellers så gør som Pernille Ørum forslår.. Tjek den på HesteData, hvor den selvfølgelig er, når den er dansk reg.

 

Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider