Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Blue Hors hingst efter Dormello?
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 19:58
Jeg sad lige og kiggede lidt hingste video'er, og på denne side faldt jeg over kat.nr. 38, præmiehingst efter Dormello/Landadel fra Blue Hors

Er der nogen der ved hvad den hedder og hvad der er blevet af den? Jeg er helt overbevist om at jeg har set den før, men jeg kan simpelthen ikke komme i tanke om hvem det kunne være

MVH Rikke

"The greatest thing, you'll ever learn, is just to love, and be loved, in return" Moulin Rouge
"Life is like a box of chocolate- you never know, what you're gonna get" Forest Gump

En gang
DV, altid DV !
0
0
Svar på denne tråd
 
 Bla bla bla
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 20:14
Jeg fandt den ;)
Den var med i Herning under navnet Diaz og gik videre
Står nu i Norge under navnet Stall K's Dynamite

MVH Rikke

"The greatest thing, you'll ever learn, is just to love, and be loved, in return" Moulin Rouge
"Life is like a box of chocolate- you never know, what you're gonna get" Forest Gump

En gang
DV, altid DV !
0
0
Svar på denne tråd
 
 Diaz/Dynamite
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 21:03

Hejsa!


Har du en hoppe du overvejer at ifole med ham eller hvorfor spørger du? Han er en meget smart sag med bevægelsen i orden. Har noget video liggende hvis du er interesseret.


Jeg har i øvrigt selv en hoppe efter Dormello.


- Camilla
0
0
Svar på denne tråd
 
 Læste det lige igen
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 21:14

Hej


Det kan vist godt betale sig at læse indlægget igennem inden man svarer?!


Ha ha


Bare se bort fra min kommentar om video...


Men vil selvfølgelig stadig gerne vide hvorfor du spørger, af ren nysgerrighed..


- Camilla
0
0
Svar på denne tråd
 
 Bla bla bla
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 21:27
Camilla&Alba > Det var bare nysgerrighed, har nemlig ingen heste selv, så der er ingen at ifole


MVH Rikke

"The greatest thing, you'll ever learn, is just to love, and be loved, in return" Moulin Rouge
"Life is like a box of chocolate- you never know, what you're gonna get" Forest Gump

En gang
DV, altid DV !
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider