Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klassisk ridning

 Springkursus med lånt hest?
Forfatter: 
Dato:  04-09-2017 14:27

Hej alle sammen.

Jeg vil meget gerne på et springkursus og udvikle mine kompetencer og evner indenfor det. Desværre rider jeg en pony, der ikke er så egnet til at springe, så nu spørger jeg bare meget random - kender i til et muligvis springkursus/undervisning hvor man kan låne en hest, evt af underviseren eller på deres "sted", så at sige? Bare fyr løs med svarene, er åben for det meste efterhånden. Er meget taknemlig for alle svar

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ved ikke helt...
Forfatter: 
Dato:  15-09-2017 17:28

Hej,

 

Jeg tror du har postet dit spørgsmål forkert under klassisk ridning, men for at svare på dit spørgsmål, så tror jeg det bedste du kan gøre er at kontakte diverse rideskoler og spørge. Måske holder de kurser, hvor du kan leje en elevhest til kurset. Og ellers må du bare gå på et springhold på en rideskole (det har jeg selv gjort en overgang, hvor min egen hest ikke kunne springe og jeg savnede det meget). Ofte forlanger de også, at man deltager i dressurundervisning, og det er vel fair nok. Så lærer du også hesten bedre at kende.

 

God fornøjelse.

 

MVH

Jette


Nu med rød hoppe!

Og stadig synes jeg, at:

Rigtige piger rider military!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider