Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klassisk ridning

 Rideskole nær København
Forfatter: 
Dato:  26-05-2016 18:01

Kender I en god rideskole, der ligger omkring København?

 

Jeg har tidligere prøvet Mattsons Rideklub i Klampenborg, men jeg stoppede, da hestene ikke kommer på fold hver dag, og der var flere heste, der stod i spiltov.

 

Jeg har kontakte Birkerød Rideklub, men der er desværre fyldt op på hesteholdene.

 

Jeg lægger særligt vægt på, at hestene har gode staldforhold, er i god form og kommer på fold regelmæssigt. Det ville også være rart med et sted, hvor de har nogle lidt lettere heste - bare lettere en norsk fjordhest fx. Et stutteri med ridehold ville være optimalt. Noget andet, som jeg lægger vægt på, er at det er socialt sted, hvor man evt. kan lære nogle nye mennesker at kende, og hvor der foregår forskellige arrangementer - fx. klubmesterskaber og lign.

 

Western og akademisk ridning kunne være rigtig fedt, men ellers er jeg bare på udkig efter en god rideskole. Mit budget er max 650 kr. per måned for ridning 1 x ugen.

 

Det skal lige siges, at jeg er 26 år og vil betegne mig selv som letøvet, da jeg har redet, da jeg var fra 11 til 13 år.

 

(Jeg kan se, at spørgsmålet er blevet stillet før, men det er vist så længe siden, at svarene er forældede).

 

Håber at høre fra jer!

 

MVH. Louise

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rideskole
Forfatter: 
Dato:  27-05-2016 07:33

Hej

 

Nu skriver du ikke lige hvor i København du bor.

 

Men ellers er der Albertslund Rideklub eller Vallensbæk Rideklub

 

De har begge rideskoler

 

På Albertslund står alle heste i bokse, kommer på fold dagligt, og bliver passet med smed, dyrlæge osv efter behov.

De har vistnok også voksenhold

http://ridecenter.albertslund.dk/

 

 

Vallensbæk kender jeg personligt ikke særligt meget til, men mener den har et godt ry

 

Hilsen Anne


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for hjælpen
Forfatter: 
Dato:  27-05-2016 09:58

Okay mange tak for repons :) Jeg bor ved siden af Rundetårn i Kbh. Dem vil jeg undersøge.

 

Flere forslag modtages med kyshånd!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tømmerupsportsrideskole
Forfatter: 
Dato:  27-10-2016 18:26

Der er også TSR (tømmerupsports rideskole) der ligger i kastrup med busserne 34,350s og 35 nærmest ved døren :)

 

Det koster 550,- per måned og jeg går der selv og har en slags part derude :p jeg syntes at man får super undervisning og der er også nogle forskellige hold med voksne fx. om lørdagen er der et hold og så også et tidligt kl.10 tirsdagshold for voksne :D

 

Vi har også ponyer til alle størrelser og behov :D

 

Du kan kigge lidt mere på deres hjemmeside http://tspr.dk/rideskole/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Herfølge/Køge
Forfatter: 
Dato:  27-12-2016 19:41

Hvis det ikke er for langt væk, kan jeg anbefale Skovly Ridecenter i Herfølge:

http://skovly-ridecenter.dk/


Hilsen Malene

0
0
Svar på denne tråd
 
 eller måske
Forfatter: 
Dato:  07-02-2017 22:08

Stald König? - det virker også ok :)

og BAL - her kommer rideskole hypperne skam ud hver dag :)


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider