Logo used for printing

HN afstemning
Går du ind for lavt sukkerindhold/stivelse i din hests foder?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klassisk ridning

Teorikursus i klassisk dressur Fyn
Forfatter: 
Dato:  09-03-2016 13:49

Jubii jeg glæder mig til d. 3. april, hvor Kirsten Alexa Hansen kommer og afholder teorikursus hos mig i Morud på Fyn. Det er lige om lidt, men du er velkommen til at høre, om der er flere pladser.

Du kan læse mere om kurset her www.facebook.com/events/ 1202013893164052/

Beskrivelse:

"Teori kurset med Kirsten Alexa Hansen vil have fokus på hestens grunduddannelse. Det er ikke nødvendigt at have deltaget på andre kurser for at være med på dette kursus, men der vil stadig være guldkorn til dem der har.

Kurset vil gennemgå den første hurdle i hestens grunduddannelse, nemlig at lære hesten at søge frem til biddet og bære en rytter uden spændinger i overlinjen, hvilket er forudsætningen for at lære hesten den halve parade, gå i holdning og med bæring/i samling med en rytter. Bæring, samling og holdning vil også blive forklaret.

Der vil blive vist videoer af heste, som er trænet af Kirsten i longe og under rytter, som illustration og diskussionsoplæg. Video af hest under rytter vil vise rytterens og hestens funktion i en overgang for sædet og den halve parade for sædet.

Der vil på kurset blive lagt vægt på, at der er tid til de spørgsmål, I måtte have."

Med venlig hilsen
Mette

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider