Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klassisk ridning

 Undervisning omkring Odense
Forfatter: 
Dato:  23-11-2015 22:34

Hej :-)

Kender i nogen gode underviser omkring Odense?
Det behøver nødvendigvis ikke være inden for akademisk ridekunst, men det må meget gerne være en der ligger vægt på at hesten bruger sig rigtigt.

Min hest har nemlig haft ondt i ryggen, og ønsker selvfølgelig ikke at dette kommer tilbage. Det må også meget gerne være en som også underviser i arbejde fra jorden. :)

Kender i nogen? Hvad er jeres erfaringer med personen? Kører personen ud? Og hvor meget gir i?

 

Tak på forhånd! :-D

Mvh. Mie

0
0
Svar på denne tråd
 
 Akademisk underviser Fyn
Forfatter: 
Dato:  04-12-2015 09:47

Kære Mie.

Jeg kan anbefale Unni Rungstrøm, som underviser efter licenseret akademisk træner ved Bent Branderup: Celina Harich.

Unni har flere års erfaring med akadmisk og i særdeleshed med jordarbejde. Unni var sammen med mig på Gotland hos Hanna Engström i 3 måneder 2013, ligesom hun er på ugekursus med sin hest hos Celina Harich i Tyskland.

Unni træner med kvalitet for øje, med stor fornemmelse for indføling mellem heste og ryttere, og inddrager med selvfølgelighed rytterens egen krop især :).

 

Så hvis du går efter kvalitetsundervisningen i akademisk jordarbejde på Fyn, er det klart Unni Rungstrøm, jeg kan anbefale. Du finder hende på Facebook :).

Måske der endda bliver tale om teoriaftener i 2016 uden heste, men hvor der samles en gruppe, som må være interesseret, jeg tænker, det bliver annonceret :).

 

Derudover arrangerer jeg clinics 2 x årligt med Celina Harich på Fyn, jeg annoncerer på Facebook og her bl.a.

 

God fornøjelse med jordarbejdet, der er altid spændende ting at arbejde med der :).

 

Bedste hilsner

Wicki


"Do it carefully, carmly and correctly"
by licensed academic art of riding trainer: Celina Harich

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider