Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klassisk ridning

 Hvor mange træner Akademiske eller
Forfatter: 
Dato:  01-09-2015 06:14

Klassisk?

Hvem underviser jer?

Hvor længe har i redet det?

 

Jeg er på mit 13år,desværre har jeg haft mange pauser pga. sygdom.

Jeg rider Akamemisk efter Bent Branderup.

 

Jeg tager ofte på kursus og med undervisning har jeg det så let,da der står en der er Ridder på samme gård :) Synes lige jeg har vundet i lotto ;-) Da vi kun har stået der i en måned og jeg ikke viste Tanja var der..

 

Så super heldig efter et par frygtelig dage et andet sted.


WRAP 1.SLET I BEDSTE KVALITET SÆLGES I BALLER AF CA.55KG TIL 90KR PR.BALLE PÅ fyn.

Brug google inden du flytter til Dirch fælledgården Amager.

 

My attitude vill always be based on how you treat mee!! .. ...

1
0
Svar på denne tråd
 
 Håber jeg kan lære det :D
Forfatter: 
Dato:  01-09-2015 07:05

Er helt ny begynder og har hørt det er et godt sted,at starte :)

 

Min drøm er,at blive den nye Bent :D


 

 

ER på udkig efter min første hest og jeg vil godt ride Akademisk,det rider min kæreste og hun siger det er ok,da jeg ikke har "gamle" ride fejl. Jeg er begynder og min drøm er,at blive bedre end Be ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Klart lettere :)
Forfatter: 
Dato:  01-09-2015 17:27

Det er helt klart lettere at starte med en ride metode end i 25år have redet dressur og så skiftet til Akademisk eller Klassisk ...

Jeg har 25år med dressur på bagen og selv efter 13år med Akademisk har jeg stadig gamle fejl jeg kæmper med fra den alm. dressur ..

Mange der vælger andet end alm.dressur har redet al muligt andet før og så valgt det fra. Det er ikke mange der skifter den anden vej eller starter med Akademisk.

Da jeg mødte min mand for knap 8år siden var han meget bange for heste,men idag er min hest og han meget tætte og han har aldrig redet andet. Det er så nemt,at undervise ham,han gør jo det jeg siger,hvor jeg prøver at gøre det jeg får besked på,men ofte holder jeg lidt for længe på med en gammel fejl :/

 

Så dejligt valg du har taget :)

Det koster nok hellere ikke så mange fald,som meget andet ;-)

 


 

 

ER på udkig efter min første hest og jeg vil godt ride Akademisk,det rider min kæreste og hun siger det er ok,da jeg ikke har "gamle" ride fejl. Jeg er begynder og min drøm er,at blive bedre end Be ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min akademiske underviser: Celina
Forfatter: 
Dato:  02-09-2015 14:07

Hej.

Jeg rider også akademisk, og har gjort det snart i små 10 år.

Jeg bliver undervist af Celina Harich fra Tyskland, som er licenseret træner ved Bent Branderup.
Jeg mødte Celina på Gotland, hvor jeg var på et 3 måneders intern-retreat hos Hanna Engström. Her var Celina cheftræner.

Jeg har også modtaget undervisning af Hanna, som jeg også var og er meget meget glad for.

I det daglige er vi flere akademiske ryttere, hvor jeg rider, alle er vi på forskellige niveauer, og kan dermed spare og lære af hinanden, udover når Celina gæster os 2 gange om året på Fyn.

Derudover tager jeg på ugeophold med hesten ved Celina, ligesom jeg har deltaget på mange kurser med de forskellige akademiske undervisere, som kommer til Danmark (vel og mærke de som er licenserede trænere), og har også oplevet Michelle Wolf en enkelt gang, hvilket jeg også kun kan anbefale.
Selvfølgelig slet ikke at forglemme, når Bent afholder kurser, desværre ikke længere på Fyn, men lige over grænsen til Tyskland kan han også opleves, som både er hurtigere og billigere for os Fynboer at køre til :).

Rigtig god akademisk træning og ikke mindst dejlig hestetid, uanset :).

Billede

 


Wicki fra Fyn


"Do it carefully, carmly and correctly"
by licensed academic art of riding trainer: Celina Harich

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider