Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klassisk ridning

 Katja Hunold 1 dags kursus Hesselager
Forfatter: 
Dato:  15-06-2015 09:36

Katja Hunold kursus

Katja Hunold fra www.reiten-ist-orange.de kommer til Heselager på Fyn d. 11 juli i Uge 28 og holder et super godt endagskursus!
Katja er uddannet dyrlæge, centreret rideinstruktør og hendes undervisning er inspireret af den akademiske ridekunst samt fridressur og feldenkreismetoden (baseret på nervesystemets evne til at finde nye løsninger på bevægelsesproblemer).

Der er plads til maks 8 deltagere med hest samt der er plads til teorideltagere/tilskuere. Deltagere med hest kan både arbejde fra jorden eller ride efter eget ønske.
Kurset vil starte med at vi modtager fællesundervisning, og derefter vil der være undervisning af 30 min pr hest, derefter vil der være en frokost pause.
Derefter vil undervisningen forsætte med ene timer af 30 min og fælles undervisning.

Pris med hest: 1000 kr. inkl. fold/boks/vand til hesten
Pris uden hest: 200 kr.

Ryttere med hest skal indbetale beløbet på konto inden d 4 Juli, for at tilmeldingen er gældende, da der er meget få pladser med hest.
Teorideltagere og tilskuere kan betale på dagen, men skal tilmelde sig på mail , for at vi kan planlægge med maden og antal pladser der skal gøres klar til rundt om pladsen.
Der vil kunne købes Sodavand og Kage gennem dagen.

 

Der er lavet bane så man vil kunne prøve vippe, bro, trappe og andet godt på dagen.



SIDSTE TILMELDING LØRDAG D 4 JULI 2015

Er der nogle som kunne tænke sig at komme med til sådan et kursus, der vil være frit slag for at ride med udstyr eller uden, hvis det er det man vil prøve kræfter med...

 

Håber på at se nogle flere tilmeldinger, eller hvis folk vil svare på om der mangler noget, som de kunne tænke sig fremadrettet for at kunne have lyst til at deltage i sådan et kursus?

 


Hilsen

 

Stine

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 teorideltager
Forfatter: 
Dato:  22-06-2015 10:41

Jeg vil meget gerne melde mig til som teorideltager Er det dig, jeg skal melde mig til hos?

Underviser hun på dansk, tysk eller engelsk?

 


MVH Kristine

 
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tilmelding
Forfatter: 
Dato:  22-06-2015 11:43

Hej du kan bare skrive en mail til stenagergaard@outlook.dk og så har jeg på mail, at du er meldt til, så jeg kan holde styr på det :)


Hilsen

 

Stine

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Tilmelding
Forfatter: 
Dato:  22-06-2015 12:03

Og hun taler dansk når hun underviser :)


Hilsen

 

Stine

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Aflysning
Forfatter: 
Dato:  06-07-2015 12:24

Kurset er aflyst pga for få tilmeldinger :)


Hilsen

 

Stine

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider