Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klassisk ridning

 Privat undervisning, har ingen hest.
Forfatter: 
Dato:  21-04-2015 20:49

Hej.

 

jeg er en 23-årig pige fra Amager.

Jeg har ikke reddet i 10 år, men da jeg var 12 havde jeg egen 1'er pony.

jeg ønsker at ride for hyggens skyld et sted i Storkøbenhavn, gerne med undervisning. Men som sagt bare hygge ca. En gang om ugen. Jeg håber nogen af jer herinde kan hjælpe mig med denne forespørgsel.

0
0
Svar på denne tråd
 
 G,V ,,JB H
Forfatter: 
Dato:  25-05-2015 22:25

Hej :)

Du kan jo gå ind under marked og kigge på parter. Der er nogle gange endags hyggerelaterede parter. Så kan du jo købe undervisning til. Ellers kan du melde dig ind på en rideskole og tage privattimer på skolehestene (hvis du ikke vil ride på hold altså). Du kan jo også melde dig ind på et skovhold. Ved ikke om du vil ride islænder men her forleden lånte jeg en islænder fra Krathusgård. De er meget rolige og egner sig til skovtur og hygge. De tilbyder også parter og man kan købe en turguide eller undervisning. Jeg rider selv dressurheste, så det var en oplevelse for mig, men det var meget stesslindrende og hyggeligt. Leje for en dag (højst to timers ridning) koster 400 kr., men du kan tjekke deres hjemmeside ud.

 

http://www.krathusgård.dk

 


Mvh liva...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider