Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klassisk ridning

 Klassisk part til hest
Forfatter: 
Dato:  06-12-2014 18:26

Hej,

 

hvor ville i søge en klassisk part? Udover herinde?

 

mvh Helene

0
0
Svar på denne tråd
 
 fb 1234
Forfatter: 
Dato:  07-12-2014 17:44

Der er forskellige sider på fb for klassiske/akademiske ryttere, og hvor aktiviteten er noget større end herinde. Det var måske et sted at starte.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Søning af part
Forfatter: 
Dato:  08-12-2014 16:47

Du kan jo skrive lidt om dig selv og måske sette et billide ind. og så hænge det op på opslagstavlerne rund om kring på gårdene i din by, for det er jo ikke alle der laver en ansøgning på internettet. Ellers er der jo også heste gallariet så også er en ret god side. Hæld og lykke med søgningen efter en part. Mvh Laura :)

1
0
Svar på denne tråd
 
 Landsdel?
Forfatter: 
Dato:  19-12-2014 14:51

Hvor i landt bor du? Jeg kunne godt bruge hjælp til mine heste, hvis jeg kunne finde den rette :-)

1
0
Svar på denne tråd
 
 Søgning..
Forfatter: 
Dato:  21-12-2014 22:26

Jeg søgte, og fandt, en part til min hest ved at gennemlæse annoncer fra partsøgende på HN og på joras. Jeg endte med at finde en sød part via hendes annonce her på HN, så mit råd vil være: skriv en ærlig, præcis søgeannonce :-)

 

/Tanja

 


Der Vorteil der Klugheit besteht darin, daß man sich dumm stellen kann - umgekehrt ist es schwieriger!

 

www.sausau.dk

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Parten er til hesten ikke mig:-)
Forfatter: 
Dato:  27-12-2014 07:10

Jeg har vist formuleret mig lidt dårligt, men har muligvis fundet en part til hesten nu:-)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider