Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klassisk ridning

 Underviser Fyn
Forfatter: 
Dato:  07-09-2014 21:27

Hej

 

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvem I kan anbefale af underviser på Fyn, som kører ud.

 

Primært til AKA-træning fra jorden.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 underviser fyn akademisk fra jorden
Forfatter: 
Dato:  10-09-2014 15:48
Kære Heidi.
Weekenden den 22. 23. November 2014 holder vi akademisk clinic med Celina Harich, licenseret træner ved Bent Branderup, i Aarup på Fyn. Celina har efter hånden dygtige elever på Fyn, som kan det basale jordarbejde indenfor akademisk træning oplært via Celinas dygtige kundskaber og koncept. Måske kunne du have lyst til at deltage som teori deltager hele weekenden, eller en af dagene :). Så kunne du få syn for sagen, både mht. Celina, hendes måde at formidle den akademiske ridekunst på og også se nogen af hendes elever: Både heste og ryttere. Celina er særdeles dygtig indenfor basic arbejde og netop arbejde fra jorden. Se opslag under Events og Brugernes egne arrangementer: 5560 akademisk clinic, Aarup på Fyn.
Venlig hilsen
Wicki
0
0
Svar på denne tråd
 
 akademisk underviser
Forfatter: 
Dato:  20-12-2014 10:48

Hej

Maja Caspersen (http://livsridekunst.dk/) er super dygtig og kører ud.
Jeg er dog ikke klar over om hun dækker hele fyn ller kun i en bestemt radius fra hendes bopæl, dog skal der være min. 2 elever for hun kører ud.


JA TAK til muler foran lod ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider