Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klassisk ridning

 hvis mig jeres kapsun ;)
Forfatter: 
Dato:  16-02-2014 15:12

Hej alle sammen :)

 

er der nogle der kunne have lyst til at vise deres kapsuner frem. i må gerne skrive hvor de er fra og evt sætte et link. og hvis det er så skriv også lige om den er med eller uden kæde/stang osv ;)

 

-linea


Pisken er rytterens bedste hjælpemiddel. Den er ideel til at straffe SIG SELV med når hesten gør noget forkert!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 kapsun
Forfatter: 
Dato:  19-02-2014 12:26

Hej Linea!

Jeg har denne fra Hyldahl: hyldahlshop.dk/produkter/73- kapsuner/188-klassisk-kapsun/

 

Den er med cykelkæde i næsebåndet, men den er foret, så den ikke generer hesten.

 

Den hænger ved min foderplads, hvis du vil prøve den på Svaffe en dag :) Jeg har dog taget kæberemmen af, da jeg synes den var lidt irriterende/den gled ned. Man kan få nogle modeller, hvor kæberemmen er syet fast i stedet - det tror jeg måske er lidt bedre. Kæberemmen er god til at forhindre, at kapsunen drejer for meget rundt, når man longerer.

 

Hilsen Malene (og Cyrano)


Hilsen Malene

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej igen
Forfatter: 
Dato:  19-02-2014 17:31

Hej malene

 

Jeg havde helt glemt at slette den her tråd.

jeg bestilte et kapsun næsebånd i går så nu har jeg snart min egen. men ellers tak for tilbudet :)

 


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-03-2014 00:59

Billede

 


Ridelejr for voksne

Michelle Wolf, Katrine Burr, Stine Joy Langkilde og Ute Lehmann

Fra d. 21. - 25. Juli 2014

Sted: Langdamsgaard/8471

Sanne Thoft: 27110323
Mail: sanne8471@gmail.com

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Eksempel
Forfatter: 
Dato:  15-03-2014 16:29

Købte denne for et par måneder siden hos klassisk-dressur.dk

Er super glad for den! - god kvalitet og så synes jeg den klæder ham rigitg godt samtidig ;-)

 

Billede

 

Billede

 


Sophie

 

Vi kan korrigere på hesten, men det betyder ikke at den forstår det, hvis vi ikke formår at gøre det forståeligt..

 

Fritidsfotograf: http://www.sophiestudio.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider