Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klassisk ridning

 Weekendkursus med Michelle Wolf, jylland
Forfatter: 
Dato:  15-11-2013 21:13


Billede



Hej HN'er

 

Der afholdes for første gang kursus i Akademisk Ridekunst i Jylland med licensed Bent Branderup Trainer Michelle Wolf.

Jeg kan på det varmeste anbefale Michelle Wolf, uanset om man er erfaren indenfor det akademiske, eller helt grøn. Jeg startede selv indenfor det Akademiske med praktikforløb hos Michelle, og det er uden tvivl det bedste jeg nogensinde har gjort. Michelle har masser af erfaring med undervisning og er rigtig god til at lære fra sig på en pædagogisk og inkluderende måde.

Jeg håber virkelig en masse vil støtte op om projektet, så vi får et godt kursus og evt. kan arrangere et igen.

 

Her er hvad Malene Sørensen skriver på sin facebook-side for eventen:

 

D.11.1. - 12.1.2014 www.barokridning.dk har nu den store fornøjelse at invitere til weekendkursus i Akademisk Ridekunst med Michelle Wolf på Møllerup Gods ved Rønde, Djursland. Michelle er Ridder af den Akademiske Ridekunst og licenseret Bent Branderup træner og har været beskæftiget med Akademisk Ridekunst i snart 14 år. Michelle er teknisk overordentlig velfunderet, en meget indfølende underviser og har et kæmpe engagement. Det er en stor fornøjelse at modtage undervisning af Michelle Wolf.
Kurset indeholder flg.:

2 x teorilektioner for alle deltagere(lørdag)
3 x enelektioner for deltagere med hest(2 lørdag, 1 søndag)
Boks med halm
Kaffe/thé og kage er inkluderet i prisen.

Der er 7 pladser med hest og ubegrænsede pladser for deltagere uden hest.

1 plads med hest koster 2300kr.
1 plads uden hest lørdag 400kr.
1 plads uden hest både lørdag og søndag 500kr.

Bindende tilmelding via mail til
malene@barokridning.dk og via betaling. Kontonr. oplyses ved tilmeldiing. Man er sikret en plads når man har betalt.

Der kan ikke tilbydes overnatning, men der findes vandrerhjem 5 km fra Møllerup Gods.

www.danhostel.dk/hostel/danhostel- roende
og der findes div. bed & breakfast i området.

 

Har I nogle spørgsmål, er I velkomne til at skrive!

 

Håber på at se jer


"The difference between the show-horse and the school-horse is that the show-horse remembers the exercise the school-horse understands the aid."
Bent Branderup

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider