Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klassisk ridning

 Hestenørde dag/aften
Forfatter: 
Dato:  26-09-2013 10:13

Hej
Jeg vil høre om der er nogle (helst i jylland og gerne østjylland, nederste del af nordjylland) som mødes nogle gange om året hvor de hestenørder både med og uden hest?
Det er meget hyggeligt at være med på kurser, dog er der ikke altid økonomi til at tage på dem man gerne vil, så kunne det være hyggeligt at kan kunne samles og snakke om de problemstillinger man er i og få indput til sin træning

Er der nogle der mødes i forvejen som gerne vil have flere med???



JA TAK til muler foran lod ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  28-09-2013 12:23

Det kunne helt klart være en mulighed. Altså, hvor man fx mødes en lørdag eller en søndag og så spiser man frokost eller eftermiddagste sammen, og så tager man nogle emner med som man så diskuterer.

Det kunne da være megafedt.

Også for at styrke sammenholdet mellem klassiske/akademiske ryttere i jylland (på det punkt er vi jo lidt bagud sammenlignet med eks. sjællænderne).

 


"The difference between the show-horse and the school-horse is that the show-horse remembers the exercise the school-horse understands the aid."
Bent Branderup

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rigtig
Forfatter: 
Dato:  28-09-2013 16:32

godt forslag du kommer med :-)Det er bestemt værd at have med på sådan en dag.
Jeg selv har ikke været afsted på nogle kursur siden 2007 og dermed er mit "øje" ude af træning til at kunne se mange af tingene.
Så også det med at kigge på billeder, video og sammenligne kunne især være godt for mit vedkommende :-)



JA TAK til muler foran lod ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeps, gerne
Forfatter: 
Dato:  30-09-2013 10:07

Den er jeg med på:-)

 

Jeg har holdt mig rimelig up to date med en del kurser (BB, Hanna, Marijke m.fl.) de senete par år og elsker at "nørde" .

 

Jeg står pt. midt i en ombygning, men håber på at være igennem det værste i løbet af de næste par måneder. Så kan jeg sagtens lægge hus og måske et par heste til, hvis vi også skal kigge på lidt praksis;-)

 


Opstaldning i løsdrift tilbydes ved Silkeborg.

Smukke omgivelser - Godt ridetrerræn - Vandrefold

0
0
Svar på denne tråd
 
 uhhh ja
Forfatter: 
Dato:  04-10-2013 09:36

der mangler en som vil ligge hus til, da jeg ikke tror min kæreste vil kunne holde ud at høre på alt det hestesnak i vores lille 2 værelses lejlighed


JA TAK til muler foran lod ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fælleshus
Forfatter: 
Dato:  14-10-2013 09:24

Super ide :)
hvis det bliver aktuelt, så bor jeg i Århus N (Skejby) og har adgang til et super skønt fælleshus med køkken, toilet og masser af plads. Mener at det kan lejes 1 dag for 150 kr.

 

Desværre er jeg selv langtids sygemeldt og kan derfor ikke garantere at jeg kan være med til en masse planlægning, eller sågar være med til arrengementet i mere end et par timer :/ men hvis i har lyst, så er i ihvertfald velkomne her :D


Med venlig hilsen

Katrine

og Irish Cob'en Anthony

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider