Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

 At leve som hund og kat...
Forfatter: 
Dato:  09-08-2011 09:30

Hjemme hos os har talemåden "at leve som hund og kat" fået en lidt anden betydning, end oprindeligt tiltænkt. Vores katte og vores hund lever i fred og fordragelighed og er faktisk bedste venner. Det er så dejligt at se, at de virkelig har glæde af hinanden


Her lige et par nye billeder af Sully på 14 mdr. og O'Malley på 11 uger:


En lur i trygge omgivelser - det er da noget af det bedste!



Bare rolig, Sully, jeg har fod på det...



Det er også altid hyggeligt at gå en tur med sin bedste ven.


I går aftes forsøgte O'Malley faktisk at die ved Sully (som er en hanhund)!! Vi kunne ikke lade være med at grine - Sully snorksov gennem hele seancen

Andre med hund og kat, der er gode venner?


Hilsen Inge

- med de to smukke muler Milo og Gazella - og den skønne Leonberger, Sully!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ingen billeder
Forfatter: 
Dato:  09-08-2011 10:14

Øvbøv det lyder bare som sådan nogle hyggeligt billeder, men jeg kan desværre ikke se dem.


Medlem af Bullerklubben


Mangler du hjælp til pasning på Annebergvejens rideskole? Skriv en PB

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mystisk
Forfatter: 
Dato:  09-08-2011 11:37

Det lyder meget mærkeligt - har gjort som jeg altid gør ved upload til HN...


Er der slet ikke nogen, der kan se billederne??


Hilsen Inge

- med de to smukke muler Milo og Gazella - og den skønne Leonberger, Sully!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Je gkan
Forfatter: 
Dato:  09-08-2011 11:53

Jeg kan godt se dem, og hvor er de søde :)


Vi havde også både hund og kat - godt nok var hunden ikke meget større end kattene, men hold op hvor var de gode venner :) De kunne simpelthen lege sammen i timevis - og katten prøvede også at die ved hunden ;D


Heidi



~ Our perfect companions never have fewer than four feet ~

0
0
Svar på denne tråd
 
 hund og kat
Forfatter: 
Dato:  09-08-2011 11:58

Hvor er det nogle søde billeder. vi har faktisk lige fået en killing og vores hvalp og den er blevet rigtig gode venner har desværre ingen biller men den killing prøvede også at die ved vores og det er også en hanhund :S det synes Vidur ikke var sjovt. Min fars hund , en gammel hunhund har altid HADET katte, men i dag er hun bedste venner med en ude kat og den ligger ofte ovenpå Aski og sover. de går også små ture og sidder tit og kigger ud over marken. Det er simpelhent så sødt det forhold Aski og katten har sammen. de kan næsten ikke undvære hinanden.. synes det er fantastisk:)


husk det er Ikke godt udstyr som skaber god rytter.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  09-08-2011 12:34

Hvor er de bare søde



Dejlig RDH dressur hoppe sælges, se mere HER


0
0
Svar på denne tråd
 
 Som hund og kat
Forfatter: 
Dato:  09-08-2011 14:02

Er meget misforstået, mine katte har (da jeg havde begge dele) alle være de frygteligste tyranner overfor hunden. På en god måde altså.


Mine gamle naboer fandt engang en lillebitte killing i haven, der blev en smuk sort sag (Katze kaldet), og han og hunden (Saki) legede meget og vildt sammen. (Begge hanner). Da Katze blev aflivet pga nyresygdom sørgede Saki, så han tabte flere kilo. (Han var nu også lidt for buttet).


Mine forældres gamle hund var blevet godt opdraget af Mister (hvid perser), så da de fik Pippin (lille sort/hvid gårdkat), så gik de ture sammen, og Pippin fandt hundens lange øre enormt sjove, men ikke halen efter dengang Bimbo satte sig på ham. ;-D


Min egen Mis Emma, kunne lige nå at bide hunden i knæet (Han var en stor hund 65 cm i skulderhøjde- og jagthund x schæfer og det løse). Men de legede gerne og Mis Emma forsøgte sig tappert med "kafferbøffeldrabet": En pote på hver side af hundens hoved, så hun kunne bide struben over på ham... :-D I leg altså.


Til gengæld måtte hun ikke røre hans mad, han sagde en eneste gang VOV!, og havde faktisk kattens lille hoved i sin store mund. (Jeg troede, han bed hovedet af hende!), men hun sad bagefter og blinkede sådan "Hvem slukkede lyset?". Men hun rørte aldrig mere hans mad.



Mvh Pinny
"En lille fjer kan sagtens blive til overhovedet ingenting."
Rune T. Kidde
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jada...
Forfatter: 
Dato:  09-08-2011 14:21

Hvor er de søde!!!


Jeg har et par videoer af mine hunde og katte Jeg syntes selv de er bedårende!


www.heste-nettet.dk/forum/14/839049/ 839049/


www.hundegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=24810


Lille stueopdræt af Cavalier King Charles

www.Cavalierhytten.dk


Og med Rigtig Hundemad

www.nordrup.rigtighundemad.dk


Parelli ROCKS !!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu kan jeg godt!
Forfatter: 
Dato:  09-08-2011 15:48

Altså min puter er mærkelig, nu kan jeg godt.


Og iiiiiiiiiiiiiiiih hvor var de billeder værd at vente på!!! Hunde og katte der lever i fred og fordragelighed, er simpelthen bare noget af det skønneste.


Medlem af Bullerklubben


Mangler du hjælp til pasning på Annebergvejens rideskole? Skriv en PB

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nurhhh...
Forfatter: 
Dato:  11-08-2011 00:39


KH Esma


Healing

hest og rytter


Psykoterapi



Afbalancering og harmoni til din hest og dig



Du kan mere, end du tror :-)


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider