Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

 Lektier på veterinærstudiet.
Forfatter: 
Dato:  06-06-2019 23:05

Hej Allesammen.

 

Er der nogle veterinærer eller veterinærstuderende der kan hjælpe mig lidt, med at fortælle omhvor lang tid i bruger på lektie- og eksamenslæsning på veterinærstudiet ? Det vil jeg blive glad for.

 

Jeg spørger fordi jeg gerne vil søge ind på veterinærstudiet næste år, da jeg længe har drømt om at blive dyrlæge, og det er det erhverv der vil give mest mening for mig, men jeg er usikker på om det er realistisk tidsmæssigt, da jeg har et barn og en hund.

 

Jeg har læst en del tråde herinde, og der står at man er på skolen fra kl. 8.00-15-16-17, hver dag. Dog at det med 8.00-17.00

er maks 3 gange ugentligt. Hvordan oplever i det ? Desuden har jeg læst at folk på studiet laver ca. 2 timers lektier per dag,

alt efter hvem det er. Er det også sådan i oplever det ? Eller læser/læste i mere ?

 

Jeg vil også rigtig gerne vide, hvordan eksamensperioden er?

Jeg læste at i ikke har læseferie, men går i skole fra 8.00-17.00, går hjem og læser 2 timer lektier, for derefter at læse til eksamen, nogle læser til kl. 02.00 om natten.

 

Er det rigtigt er det sådan det er ? Hvor mange timer bruger i reelt set på eksamenslæsning ?

 

Jeg vil blive rigtig glad, hvis i vil hjælpe mig med at danne et realistisk billede, og evt. skrive hvor mange timer i

hver især har brugt/bruger. Så kan jeg se om det er noget der kan lade sig gøre for mig.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider