Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

 Katten strinter
Forfatter: 
Dato:  23-02-2018 22:21

Min blå kat er p* irriterende, for han strinter- eller rettere tisser bagud. Det er pt gået udover nogle bøger i min reol, min fladskærm (!) og diverse andet.

 

Jeg har så prøvet med Feliway, men se så om ikke bastarden fandt, at der så skulle tisses, hvor der var sprayet...

 

IIH altså!

Gode råd mod dette?

Han er dog begyndt at spraye bagud mere end, at det er en stråle, så et lille fremskridt er det da. Lille!

 

Han skal se den dyre doktor om små tre uger til kontrol, så jeg vil spørge dyrlægen om problemet også. Han er kastrat, så det lugter ikke umiddelbart, men bøger mv klistrede af kattetis- er ulækre!

 


Mvh

Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-02-2018 20:23

der er ikke noget værre end en dum hankat

har selv en siameser som har gjort det altid, og så har jeg to andre som godt kan finde på at gøre det. alle mine er neu.men min siam er blevet det for sent. de bliver hurtigere kønsmoden end andre

 

først og fremmeste så er det vigtig at vaske rigtig af.

jeg syntes bedst om rodalon. man skal bare sørger for at man lige vasker det efter med vand.

husk noget med klor og salmiakspiritus er begge med til at de fleste katte gerne vil tisse på de steder hvor man har brugt dem

 

urinoff er også godt. er selv begyndt at bruge det for 2 mdr siden, og er tilfreds med det

 

samtidig bruger jeg denne:

www.zooplus.dk/shop/kat/ kattebakke_kattepleje/ adfaerd_velvaere/felisept/580552

 

syntes selv at jeg kan mærke at min siam strinter mindre når jeg sprayer med denne. jeg bruger den når jeg har vasket/renset de steder hvor han har strintet. Og så lige et par spray rundt i luften i de forskellige rum

har prøvet feliway til stikkontakten men det virker ikke på min

 

noget andet så bør man prøve at finde ud af hvorfor de gør det.

min er fordi de andre gerne vil drille ham. så han sætter sit mærke for at få frem for dem

syntes så bare at jo mere han strinter jo mere er de efter ham

 



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider