Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

 Gode tilbud...
Forfatter: 
Dato:  05-02-2018 23:20

Så har jeg købt- 11 kattemadsskåle i Zooplus (Og et kattemiljø). Jeg havde ellers kigget på Maxizoo's tilbud, der forresten har hunde/spejdertæpper til en tier og pænere keramikskåle. Men de har så ikke netbutik. Øv.


Zooplus's er noget mere rodet, jeg er fx nød til at være FRU/HR, men ikke FR, men de er jo noget formelle i Tyskland... Og leveringen kunne være gratis med et eller andet npd (viste sig efter bestilling at være PostN- og den tyske udgave) eller GLS til 9 kr. Jeg valgte det sidste, da jeg ikke orker flere ture til nærmeste by (slet ikke i frostvejr).

 

Desuden skriver de først, at nu har de hævet pengene, hvad de ikke må, før varen er sendt. Senere at de hæver, når den er sendt.

 

Men nu får kattene skåle med et morsomt billede af en kat i bunden, (somom de ikke er ret ligeglade!), men ingen spejdertæpper, men derimod et kradse-/kattemiljø. (Det vi har er til ret små katte- og vælter nemt).
De andre skåle ville have været med poteaftryk og KAT påskrevet, men farverne var pænere. Nå, kattene er nok ligeglade! Bare der hul i dem til at æde af.

 

Fidusen med skålene: Så kan de få vådfoderet i dem- og ikke i tørfoderet, som jeg må kassere en del af fordi, vådfoderet ikke holder så længe.. Har vi så PLADS til 11 skåle mere? Næ, egentlig ikke.
Men, det løser sig nok.

 

Og- der er et morsomt billede i bunden af skålen! Suk.

Men de var billigere end den første.


Mvh

Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 skåle til misserne
Forfatter: 
Dato:  07-02-2018 20:29

jeg handler altid ved den tyske zooplus. Og er da godt tilfreds med dem

ja der sker fejl engang imellem men de er nu gode til at rette dem.

de hæver ikke pengene før pakken er sendt. de resevere dem.

 

bruger også altid gls. en overgang blev nogle af pakken dog sendt med posten. det var træls. men det er da heldigvis overstået igen. har lige fået 8 pakker med gls.

 

nu har jeg 13 katte så har en del skåle. jeg har 4 store hundeskåle til tørfoder. og så harjeg købt plastikskål da jeg arbejde på internat (fik dem billigere) så dem har jeg vel20 styks af. dem bruger jeg vådfoder.

 

jeg har desuden 3 af disse til vand

www.humoershoppen.dk/foderskaale- med-navn/katte-og-killinger/

 

de er altså rigtig søde og så er de tunge.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Kat og hund
Forfatter: 
Dato:  08-02-2018 10:40

Hej Tine.
Jeg er først lige begyndt at bruge zooplus efter vi har fået hvalp her i år. Før kørte vi bare til den lokale forhandler af kattefodder til killingerne. Jeg kan varmt anbefale tyskerne - det går nemt når vi bestiller. Og vi slipper for at slæbe store foddersække hjem i den lille bil. Post DK kom med sækkene - uden problemer - lige til bagdøren.

I øvrigt var jeg selv på udkig efter en skål tidligere. Og jeg valgte den her rejseudgave, da vi ofte også skal have den med på tur.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svar- og
Forfatter: 
Dato:  13-02-2018 14:35

Nu landede leveringen i fredags, så de (kattene) har hygget sig meget med kattemiljøet, der dog ikke er egnet til gumpetunge smælderfede kastrater. (Så vælter det bare...)

 

Katteskålene fik jeg først indviet i går (jeg kom ud for et uheld under en opvask, med en steakkniv. :-( ). Avser. Så de kunne ikke lige gå med i opvasken før i går.

 

Vi får leveret tørfoder (Nutra Nuggets) til dørtrinnet, så det skal jeg ikke slæbe på. Det er så nu, den tredje butik (men i samme by), vi får det fra. Vi får 2-4 sække (de æder mere om vinteren) og betaler med konto-overførsel. At det er den 3. je : Den første blev ejeren syg, og lukkede butikken. Den anden: De gik konk (konkurs). Den 3.je er mest blomsterbiks, så nu må vi se. ;-)

 

Ellers ville jeg da gerne kunne købe Topic over nettet, da jeg pt køber 60 dåser pr. måned. Det er lidt tungt at køre hjem. De får 2 dåser til deling mellem 11 katte pr dag.


Mvh

Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 DE trak forresten først
Forfatter: 
Dato:  13-02-2018 14:47

Betalingen søndag. Men da jeg har betalt med debetkort, var betalingen reserveret fra bestillingsdagen.

 

Det er mere, de er rodede i deres forklaring om betaling, og at GLS er noget, jeg kender fremfor NPD.

 

I øvrigt ligger tyske bestillinger i evigheder i Tyskland (ikke bare Zooplus's). I en eller anden havn. På den anden side er GLS- kronisk heller ikke gode, til Track And Trace: Min pakke var afgået fra Kolding 22.01- så var den ankommet og så afgået og ankommet. Kl.22.02. :-D Ja ja!


Mvh

Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  13-02-2018 22:17

bare rolig

de resevere beløbet.

 

 

jeg er nu glad for at handle hos dem. her har jeg lige fået varer hjem - sådan ser det ud hver mdr. det holder "kun" 1 mdr. tørkosten står under bordet.

Billede

 



0
0
Svar på denne tråd
 
 Du godeste Anja
Forfatter: 
Dato:  14-02-2018 14:14

Det er da et ordenligt læs, du har anskaffet dig, der!

 

Jeg har overvejet at købe kattegrus/træpiller fra zooplus, men der kan man vistnok kun bestille i pallevis, og det er lidt for dyrt. Over tid vil det nok være billigere, men lige en 4000 kr + er for dyrt.

 

Men, så må vi spare op. Pt går det meste nu op i kattemedicin og dyrlæge, så der er ikke så meget at spare op af.

 

Heldigvis bliver det snart varmere i vejret, så kattene kan gå ud og ind, som de vil= de ikke bruger bakkerne. ;-)


Mvh

Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 vedr kattegrus
Forfatter: 
Dato:  16-02-2018 20:47

du behøver ikke at købe en palle grus hos zooplus

jeg køber 8 sække hver mdr. men ved at der er mange som "kun" køber 1 pose hvis det er det man mangler.

oftes er der så godt nok tilbud på 2 poser grus.

 

endelig er der mere end det på billedet. for under bordet står der 2x12 kg tørfoder. også har jeg nogle forskellige dåser og så har jeg 4 kg tørfoder stående på 1 sal - det er godbidder til når vi går i seng

 

jeg er glad for zooplus.de. jeg kan få både tørfoder, vådmad, grus, fuglemad, kaninfoder, ting til hestene og meget mere. Og behøver kun at handle 1 sted



0
0
Svar på denne tråd
 
 Og knap havde jeg skrevet om kattegrus
Forfatter: 
Dato:  19-02-2018 15:37

Før et nyhedsbrev tæppebombede mig med tilbud- på kattegrus. ;-)

 

Pt venter jeg dog på en pakke med "Feliway", der nu er i Kolding, så jeg håber, den når mig i morgen. De kunne så ikke sende den via postvæsenet, så jeg får portoen refunderet...

 

Og i og med dettte er mit andet køb, så kan jeg bruge mine 100 bonuspoints -og en rabatkode. :-D På næste køb.

 

Jeg overvejer at købe flere madskåle, så det bliver mere ens. Ellers har de nogen stålskåle i stativ/hundeskåle med ombukket krave. Deres to vandskåle er også store hundeskåle, men da mindst to af dem drikker vand med poten, bliver de hurtigt ulækre. (De får rent vand 2 x om dagen).

Ellers drikker de også gerne det regnvand, jeg tager ind i en spand (til mine orkidéer mv). Men den vælter nemt, når den er ved at være tom, og ja, den type ufrivillig gulvvask kan jeg godt leve uden.


Mvh

Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 katteting...
Forfatter: 
Dato:  11-04-2018 14:35

Hej

 

jeg har handlet på http://www.zooplus.dk i flere år

 

Det er fuldkomment gnidningsløst og vistnok fragtfrit over dkk 300,-

kommer fra Tyskland på 2-3 dage.

 

Køber både kattemad og grus derfra.

 

Hilsen Anne


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zooplus
Forfatter: 
Dato:  12-04-2018 09:37

Jeg har en fornemmelse af at Zooplus kun sender varer 2 dage om ugen, jeg har oplevet alt fra at bestille søndag eftermiddag og få leveret tirsdag morgen til at det tager 5-6 dage.

 

Vi køber 2x10 kg Sanabelle hveranden måned, især vores ene kat spiser IKKE andet!!!!! Som at vi finder hende i køkkenskabet i gang med en pose boller eller en pakke tarteletter, hellere det end at spise kattemaden.

 

Jeg har aldrig oplevet problemer med hverken betaling eller levering, og når man køber for over 350 kroner i den danske webshop er der gratis levering. Jeg har valgt at tilkøbe deres Spareprogram, det kan ihvertfald for os betale sig, og gælder uanset om man handler på den danske eller tyske side.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider