Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

 Kattemor er ked af at killiger er
Forfatter: 
Dato:  25-08-2017 22:32

Jeg har en kattemor som er meget forvirret og ked af at hun ikke kan finde sin to kattekillinger:( de blev begge hentet i dag og var over 12 uger. Har i nogle råd til hvad jeg kan gøre og om det er normal adfærd? Håber nogle vil svare...

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  28-08-2017 12:56

Stakkels kattemor.

Der findes et produkt, der kan give katte ro på. Det er ikke noget de skal intage, det er faktisk en dims man hænger op, og så dufter der af feromoner, der får katten til at slappe af.

Nogle dyreklinikker hænger dem blandt andet på kattenes bure, så de ikke er så bange for at være et fremmed sted.

 

Jeg mener de hedder Feliway, det er ikke receptpligtigt, og du kan måske forhøre dig hos din lokale dyrlæge, om det kan hjælpe din kat.

De fås som sagt uden recept, så jeg forestiller mig du kan købe dem i dyrehandler osv også!


Mvh. Sophie (:

 

"And those who were seen dancing

were thought to be insane

by those who could not hear the music".

- Friedrich Nietzsche

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-08-2017 20:46

du kan nu købe feliway flere steder i dyreforetninger mm.

men problemet med feliway er at den ikke virker her og nu

 

men zyklene virker her og nu. de fåes hos dyrlægen. hos min kan man købe dem stykvis.

du kan også bruge dr bach nødhjælp som fåes bla i matas. hun skal bare have en dråbe i sit vand.

 

du kan også lige hører din dyrlæge, for der findes lidt forskellige produkter.

 

meen det skal nok gå over. forkæl hende lidt mere. nu er det jo hendes tur til at være i centrum igen.

det er jo noget nyt for hende at hun ikke kan finde børnene.



1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider