Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

 Lån/leje af ridehal til hunderæs
Forfatter: 
Dato:  11-05-2017 17:05

Jeg skal prøve, om jeg kan finde en ridehal, jeg kan låne/leje, så min hund kan få lov at ræse rundt uden fare for, at hun kan løbe væk. I første omgang bare en halv time, så vi kan se, om det virker for hende. Derefter eventuelt gentagelse, hvis det kan aftales.
Hun er en sød blandingshund på ca. 32 kg., der elsker at løbe - især når hun kan løbe fra de andre. Men hun har fundet ud af at springe ud af vores indhegning, som ellers har et pænt højt hegn. Og så kommer hun hurtigt for langt væk hjemmefra.
Indtil vi kan få indhegningen gjort flugtsikker, søger vi et sted, hvor hun kan få afreageret. Det er trist for hende hele tiden at være i snor. Hun medbringer selv løbekammerat.
Så nogenlunde tæt på trekanten Skanderborg-Silkeborg-Horsens.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ridehaller
Forfatter: 
Dato:  14-06-2017 15:25

Det nememste for dig, vil være at slå rideklubber op i dit område og så ringe rundt ;-)

Flere steder vil de garanteret gerne lade dig låne hallen, hvis det er i et tidsrum, hvor der ikke bliver redet derinde.

 


Nuuni

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 ridehal til hundeløb
Forfatter: 
Dato:  14-06-2017 15:46

Tak for svar, Nuuni.

Vi har faktisk på den måde netop været heldige at finde en, hvor det kan lade sig gøre :-).

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider