Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

 Valg af nyt hundefoder til lille gammel.
Forfatter: 
Dato:  13-01-2017 21:54

 

Kan i anbefale et hundefoder til en lille hund (Jack Russel Terrier) på snart 12 år?

Hun vil gerne have pillestr. der er ca. 3-4 mm. Det skal så også været et "ordentligt" foder med kød og ikke korn som primært foder!

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

 

You only fail

if you quit.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hundefoder
Forfatter: 
Dato:  14-01-2017 13:44

 

Ang. størrelsen er det så tykkelsen eller omkredsen af pillen der skal være 3-4 mm? Jeg går ud fra, at du mener tykkelsen, for ellers er det godt nok nogen mikroskopiske piller

 

Jeg har to blandingshunde. En hønsehund/lab/golden/schæfer tæve på 2½ år, som vejer 27 kg og en dansk-svensk gårdhund/cavallier/golden hanhund på 1 år, som vejer 11 kg.

 

De får Orijen og det foder er bare helt fantastisk. De spiser med stor glæde og begge er SÅ flotte i pelsen og muskulaturen

 

Vores gamle hanhund fik Kingsmoor og selvom det også er et udemærket foder, så var han altså ikke helt så flot i pelsen, som vores nuværende hunde. Kingsmoor har til gengæld forskellige pillestørrelser til store og små hunde, det har Orijen ikke.

 

Prisen på Orijen er lidt høj, men til gengæld får man et foder med rigtig meget kød i (70-80% kød) og her snakker vi rigtig kød og ikke alt det der kød- og ben-mel, som der er mange andre der bruger.

Og hvis man går op i den slags, så synes jeg personligt, at det er dejligt med et foderfirma, der sætter høje standarder for kvaliteten af de råvarer og dyrevelfærd hos de produktionsdyr, de bruger i deres produkter og det vil jeg også godt betale lidt for


Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen


De bedste kys kommer fra en varm mule

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hundefoder
Forfatter: 
Dato:  14-01-2017 19:29

Hej Karina og tak for svar.

Jeg vil se på dem du nævner. :)

Vi bruger et kanon godt foder med høj andel "rigtig" kød og har ikke problemer med pels overhovedet. :)

Min lille Frida er bare ikke så glad for de for hende, store triller og vil gerne have SMÅ kuglerunde foder stykker. Det havde Arden Grange før, men de er gået bort fra det. Øv! Frida har desværre ikke så gode tænder, men det har jeg hørt, at mange små hunde også døjer med. :(


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

 

You only fail

if you quit.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Platinum
Forfatter: 
Dato:  20-02-2017 19:11

Kender du Platinum?

Det bruger jeg til mine hunde.

Det er semi moist fuldfoder med mindst 70% kød.

www.wpets.dk/da/foder-tilskud/599- platinum-hundefoder-adult- kylling.html


Fotograf Heidi Glisborg

* stort arkiv med stævnebilleder * studiefotos af heste mm.

 

www.wpets.dk

Kvalitetsudstyr til hest & hund

 

http://www.fuldblodsaraber.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 James Wellbeloved
Forfatter: 
Dato:  20-02-2017 20:09

Her i huset spiser kat og hund James Wellbeloved. De er begge super flotte i pelsen og der er varianter til store og små, tænder, gamle, unge osv.

 

Hunden spiser voksen largebreed og nogle gange bare voksen hvor pillerne er lige små nok til en Golden retriever, så mon ikke small breed har ret små piller.

 

Katten spiser en blanding af oral health og senior til katte over 7 år (han bliver 11 i år).

 

Faktisk fik katten orijen 6 fish tidligere, hans nu afdøde bror havde allergi og det var det eneste foder, der ikke gav enten udslet eller dårlig mave. Ham vi har tilbage lider ikke af allergi og Orijen er et ret dyrt foder. Katten er lige så pæn og velfungerende på James Wellbeloved.

 

Begge dyr får altid ros for deres stand ved dyrelæge tjek.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Acana small bred
Forfatter: 
Dato:  15-03-2017 02:40

både puppy og junior er megt små bidder og foder af meget høj kvalitet....(bruges til chihuahua),-

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider