Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

 Akut Kat diarré hjælp!!
Forfatter: 
Dato:  24-12-2016 16:55

Hejsa, jule aften, alt er lukket og kan ikke få fat i en vagtdyrelæge, så nu søger jeg hjælp hos HN oraklerne.

 

Mik kat har haft dårlig mave i lang tid, i foregårs fik jeg endelig svr på hendes prøver og det viser sig, at hun har en parasit (geradia?) som hun har fået medicin for. Hun skal ha medicinen hver dag i 8 dage, hun fik det for første gang i går, anden gang i dag.

 

NU har hun så voldsom diarré, sådan HELT gult og flydende, er det normalt? Tænker om det er fordi parasitterne er ved at dø?

i pakken står der, st medicinen kan medføre let diarré, men jeg syntes det her virker lidt voldsomt?

 

nogle der har erfaring med dette?

 

på forhånd tak og god jul :)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  25-12-2016 11:06

Vi havde en killing med samme parasit. Han havde så voldsom diarré at det mere eller mindre lignede muddervand. Han fortsatte med at have dårlig mave stort set under hele den første behandling. Selvfølgelig med aftagende intensitet.

 

Den parasit kan give virkelig dårlig mave så jeg tror ikke det er unormalt at din også har kraftig diarré selvom den er i behandling.


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider