Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

 Stor prisforskel på hunde-/kattemad
Forfatter: 
Dato:  22-12-2016 10:36

Jeg er stadig ikke kommet mig over chokket.

 

Jeg er begyndt at give den ene hund Hills j/d, og da begge katte er ved at blive ældre, så ville jeg også give dem det også, især da den ene kat har stor sandsynlighed for at få gigt.

 

For en pose på 10 kg til hund, giver jeg ca 550 kr.

For en pose på 5 kg til kat, giver jeg ca. 550 kr.

 

Det er noget af en prisforskel på Hills J/D alt efter om det er til hund eller kat.


Hilsen Helle

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  22-12-2016 10:40
Chicopee det er lige så godt , og meget billigere .
Der er 15 kg i hundefoder /forskellige racer / forskellige aldre / allergi mm den ligger under 500
Kattemaden er der også 15 kg i ligger også under 500
Alle fås i mindre str .... se evt jnfoder.dk




En RIGTIG hund er en schæferhund ;O)

www.lakimo.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 helst j/d
Forfatter: 
Dato:  22-12-2016 11:03

Jeg vill jo helst bruge hills j/d, da jeg har kunne se en god effekt på de dyr jeg har givet det til. Hunden har fået det i ca 1 uge, og der er allerede stor forskel. Hunden har løse knæled, hvilket ikke kommer til udtryk mere.

 

Det samme med katten, som også havde løse knæled. Efter en tid på j/d, så har jeg ikke set det siden, og det er mange år siden at den fik j/d.


Hilsen Helle

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kattemad
Forfatter: 
Dato:  22-12-2016 11:26

kan se du kan gøre det noget billigere her mht. kattemaden (og hundemad for den sags skyld). www.zooplus.co.uk/shop/ veterinary_food/cat_vet_food/ hills_prescription_food

 

der kommer selvfølgelig fragt oven i, men det er en fast pris uanset vægt i pakken/pakkerne, så det er bare at købe samlet ind til alle dyrene på en gang.

 

Husk også rabatkoden Stock-up, der giver 5% ved køb over 100£ (mener jeg det er).

0
0
Svar på denne tråd
 
 kun den danske
Forfatter: 
Dato:  22-12-2016 12:34

Jeg kan kun købe på den danske side fra zooplus

 

Jeg køber både katte- og hestefoder derigennem, samt kattegrus, godbidder mv. Elsker at jeg ikke selv skal slæbe det hjem, og det bliver stilt lige foran min dør


Hilsen Helle

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvorfor?
Forfatter: 
Dato:  22-12-2016 12:44

Hvorfor kun den danske? De sender jo alligevel alle varerne fra Tyskland uanset om du bruger DK, DE eller CO.UK og leverer direkte til døren.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 zooplus
Forfatter: 
Dato:  22-12-2016 14:42

Det har noget med betalingen at gøre. Jeg kan kun bruge mit kort på den danske side.


Hilsen Helle

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 På den måde
Forfatter: 
Dato:  22-12-2016 18:09

Så giver det mening. Troede det var noget leveringsmæssigt og så havde det været underligt. Kan varmt anbefale at skifte til et kort, der kan bruges på de udenlandske sider, der er meget at spare i forhold til DK.

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider