Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

 Dyrenes Redningskort....
Forfatter: 
Dato:  28-08-2016 16:44

Hej Alle

jeg så lige et opslag på Facebook ang. et nyt kort der hedder "Dyrenes Redningskort" Synes egentlig at det er en super smart idé. Har i andre lignende i pungen? Jeg må indrømme at jeg aldrig selv har spekuleret over det.

Billede

Billede

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  28-08-2016 21:58

Dette kort kan kun købes hos få dyrlæger, da det er ret nyt (bare så I ikke styrter ud og regner med at det fåes allesteder :) )


Jeg mener at det er dyrenes beskyttelse der har lavet et tilsvarende og som kan fåes hos dem.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dyrefonden
Forfatter: 
Dato:  31-08-2016 22:50

Det er Dyrefonden, som har et gratis et, man kan få - dog ikke lamineret.

 

Men sjovt så populært det her pludselig er blevet, når det andet har eksisteret i årevis :P

 

Jeg har et i pungen.


Rollo

 

Rollo's Dyr

Hjemmeside | Facebook

West Highland White Terriers

Dværgvædder kaniner i Satin og Rex

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dyrenes Redningskort
Forfatter: 
Dato:  01-09-2016 20:59

DorteP, Det er ikke kun hos dyrlæger det kan købes. Jeg købte mit kort her:

 

dyrelageret.dk/hundetegn-119/ dyrenes-redningskort-kort-til- pungen-hvis-du-har-dyr-der-er-alene- hjemme-p5241

 

Rollo: Det er ikke lamineret, men i plast præcis som et dankort mm.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 min hund er alene hjemme
Forfatter: 
Dato:  14-09-2016 13:52

Jeg har tit tænk på det og rigtig meget, da jeg boede i København og min hund, nogengange skulle være alene hjemme.

 

ikke fordi jeg gik og troede der ville ske mig, alt muligt forfærdeligt, når jeg bevægede mig ud af lejligheden. Men hvis noget skulle ske...

 

 

 

af samme årsag havde jeg et "dyr i hjemmet" skilt, til hvis der skulle opstå brand, eller andet grimt i den bygning jeg boede i.

 

Jeg vil se om sådan et kort er hos min lokale dyrelæge, for så skal jeg have sådan et i pungen :)


mvh

Eriksen

Margueritten og Västgötaspidsen

 

 

¤BLLSL¤

 

med Västgötaerne

August QQ

og

NILAS SEVERIN

 

North Star 23.4-1990 - 17.11- 2010 elsket og savnet * Jaz 8.1-2012 - 5.12-2012

for altid i mit hjerte

0
0
Svar på denne tråd
 
 mærkat
Forfatter: 
Dato:  15-09-2016 10:44

Jeg har i mange år haft et kort i pungen hvor der stod at der var barn og dyr alene hjemme, barnet er nu streget over, men det fremgår stadig at der er dyr i hjemmet, samtidig har jeg også et kort over kontaktperson.

 

Der hvor jeg boede før havde jeg også et mærkat på døren om at der var dyr i hjemmet.


Hilsen Helle

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider