Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

 Gangarter som en grand prix hest
Forfatter: 
Dato:  07-08-2016 21:57

Ja, hvor skulle indlægget hen - det er jo en slags dressur, og den går som en hest :-P

 

Billede

Molly og jeg er i dag blevet RBM (rally begynder mestre) og er dermed rykket op til øvet klasse.

 

Billede

Billede

Fører kvajer sig ;-D Lige ved at gå forkert om keglerne - godt hunden kan bevare fokus selvom makker er rystende nervøs.

 

Billede

Sådan der.

 

Billede

I'm a mighty steed!

 

Billede

Snurre-øvelse/pirouette? :-D

 

Billede

Her blev vi desværre fratrukket 10 point for graverende førerfejl - åbenbart skal man i denne øvelse, hvor man går baglæns med hunden foran sig, rette sig op når der stoppes. Det var jeg så ikke lige klar over. Det kører rigtig for fører ;-D

 

Billede

 

Billede

Ah men altså, hvor er vi glade ;-D

 

Billede

Sidde stille og vente mens fører går en omgang rundt

 

Billede

 

Billede

Veloverstået runde.

 

 

Vi fik ikke mange point denne gang. Alle fratrukkede points er førerfejl. Jeg bliver voldsomt nervøs til konkurrencerne, og de sidste to gange er jeg blevet så svimmel inde på banen at jeg har fået ledt Molly ind i et skilt Optil konkurrencen har hun haft problemer med maven og har derfor ikke har gidet godbidder i løbet af ugen. Så det er ikke blevet til meget træning. Derudover blev kun klippet hos hundefrisør og fik en allergisk reaktion på shampooen et par dage forinden, så hendes hud var rød, og hun kløede konstant ører. Lige inden klassen begynde styrtede det ned og blæste en halv pelikan. Så jeg var forberedt på det værste ift. banegennemløb. Men det gik jo så fint, og nu starter vi snart til rally igen, så vi kan blive ved med at udvikle os :-)

 

Jeg er bare så stolt af min lille vuf, der beviser at man ikke behøver en fin stamtavle for at klare konkurrencerne ;-D

 


PAAtvaers

 

7
0
Svar på denne tråd
 
 Hold nu *beep*...
Forfatter: 
Dato:  09-08-2016 18:45

hvor er hun kær...

Hvad er hun for "noget" - race eller en blanding, der er faldet usædvanlig heldigt ud?

 

Dorte

0
0
Svar på denne tråd
 
 rally o
Forfatter: 
Dato:  10-08-2016 03:30

Tillykke med RBM-titlen

 

Har selv gået til Rally med min lille hund, vi er nået til ekspertklassen, men den er simpelthen for lang til min hund, han kan ikke holde koncentratioen - desværre, for synes at det er nu det for alvor bliver sjovt.

 


Hilsen Helle

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 tjaøhm
Forfatter: 
Dato:  10-08-2016 17:28

Dorte Hansen: Tak Ja, hvad er Molly for noget... det er et rigtig godt spørgsmål. Det eneste, jeg er sikker på, er at hendes far er ren malteser. Hendes mor ligner en bearded collie, men blev købt af opdrætter som border collie/labrador blanding. Dyrlægen siger, at der ret sikkert er noget schnauzer indblandet.

 

Så når folk spørger går hun under malteser/border blanding - eller en forvokset malteser med farver ;-D

 

HelleA: Mange tak. Jeg ved ikke, hvor langt vi når, men vi ser ad :-D

 


PAAtvaers

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider