Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

 Next stop Østrig
Forfatter: 
Dato:  26-07-2016 13:43

 

 

Nu er det ved at være lang tid siden jeg har skrevet herinde sidst. Der er sket en del siden sidst. Lillebror har debuteret til agility og har efterhånden været afsted til en del konkurrencer. Han mangler stadig en del modenhed, så det har ikke givet noget resultatmæssigt, men han begynder at blive mere og mere fornuftig og jeg tror at han til næste år nok skal komme efter det. Min store frygt har været om han kunne finde ud af at blive på banen hos mig, og for to uger siden var vi på Fionia Cup, hvor han på ingen måde overvejede at smutte, og det selvom der var hele tre baner. Er super stolt af min lille møgunge. Desværre brillierede han med at få flået en negl af den næstsidste dag vi var afsted, så han bliver holdt i ro for tiden. Jeg har så valgt at bruge tiden på at træne noget Nose Work i stedet. Vi skal på kursus om to uger og var til noget snus til Nose work igår, og det er lige noget for ham.

 

lige lidt billeder af lillebror

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Cassi har primært været igang med hendes nye FS3 program. Vi har været ude til en del konkurrencer i foråret, men sygdom hos mig og løbetid hos hende har også gjort at vi har måtte melde fra til nogle, bl.a. Skulle vi have været til Sverige i sidste weekend, men der var lige en løbetid i vejen.

 

Det helt store er at vi er blevet udtaget til landsholdet endnu engang og skal til Østrig til OEC(Open European Championship) i freestyle. Det bliver endnu en fantastisk oplevelse med hende den sure.

 

og så et billede af den dejligste prinsesse

 

Billede

 


Camilse

 

Hey, tjek lige min blog og følg med i mit hundeliv :D

camilse2.wordpress.com

5
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider