Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

 min første jagthund
Forfatter: 
Dato:  22-07-2016 15:40

Hej derude,

 

hvis der er nogen der skulle være interesserede i at følge mig og min FT'er Carlos på vores vej mod at bestå en markprøve, kan i følge os her: https://minjagthund.wordpress.com/

Her er lidt information om mig og hvorfor jeg har valgt at starte denne blog.

minjagthund.wordpress.com/about/

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 God fornøjelse
Forfatter: 
Dato:  23-07-2016 08:05

God fornøjelse med den nye sport. Pas på, den har det med at tage om sig :-) man bliver bidt af de der markprøver. Nu er det stående hund for os, så kender ikke reglerne for ft'erne. Vi har dog selv haft en som blev brugt til jagt. En fantastisk hund! Jeg savner ham tit. Særligt deres blide sind.

Nu har vi Breton. Og vi lovede avler at stille ham på prøver, hvis der var basis for det. Og det var der. Manden tager markprøver og apportering. Jeg tager udstilling. Det er vildt sjovt og spændende. Og så er Breton folkene en herlig gruppe at få kendskab til. Man bliver budt hjertelig velkommen, og der er altid hjælp at få.

Håber du lægger lidt billeder op ???

 

Knæk og bræk

Mia F


Do not corner something that you know is meaner than you.

...

0
0
Svar på denne tråd
 
 PS ....
Forfatter: 
Dato:  23-07-2016 08:31

På markprøverne går jeg som fotograf. Så du får da lige et af en fugletagning i åben klasse. Hunden hev en 1. pr hjem den dag.

Billede

Tjalfe letter parhøns på ordre. Der skydes ikke over hunden, da den prøve ligger om foråret, og dermed uden for jagtsæson. :-)

 

Billede
Her

Her får Tjalfe stand for parhøns og han holder dem til "far" kommer op (øverste billede)


Do not corner something that you know is meaner than you.

...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Mia
Forfatter: 
Dato:  24-07-2016 19:04

Hej Mia
Stort tillykke med jeres resultat. Jeg er bidt af at træne hunden til det den er avlet til, så da min mand fik "sin" FT springer spaniel sidste år, blev jeg fanget af interessen for at få min egen ? Det er allerede super sjovt! Billeder skal jeg nok sørge for at lægge op løbende, men jeg er ikke en haj med et kamera så det bliver altså ikke helt samme kvalitet som dine ??? Jeg håber du vil kigge forbi bloggen en gang imellem - det vil hjælpe mig til at blive holdt op på det mål jeg har sat mig ?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fejl i text
Forfatter: 
Dato:  24-07-2016 20:34

hovsa! Det er var en fejl med alle de ??? :D det var meningen at de skulle være '' ''

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider