Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

 Nitro-X! Erfaringer søges!
Forfatter: 
Dato:  09-06-2007 20:20

Hejsa!


Min kæreste og jeg står for at skulle købe nyt fyr denne sommer.. Vi er lige netop kommet hjem fra Roskilde Dyrskue hvor vi er blevet prædiket fuld af løfter og gode råd..


Som det ser ud lige nu, så står valget mellem et energikoks-fyr med akkumuleringstank eller et stoker fyr til Nitro-X kul!


Er der nogen herinde som har erfaringer med ovennævnte på den ene eller anden måde?


Min kæreste hælder mest til koks fyr med akkumuleringstank.. Vi har fyret med koks de to sidste sæsoner, og ved derfor at skidtet virker. Men jeg er død-træt af det - selv med en akk. tank skal man hen og tænde det op helt fra bunden med ganske få dages mellemrum (dette er dog en forbedring i forhold til det gamle fyr vi har nu - da skal vi tænde op morgen, efter fyraften og inden vi går i seng - ARGH!)..


Efter hvad de lover på Roskilde, så kan fyret til Nitro-X kører fuldstændig af sig selv ligesom et pillefyr - og dén tanke tiltaler mig virkelig! Så skal vi dog hen og invistere i en el-varmvands beholder, hvilket vil være indbygget i akk. tanken hvis det bliver den anden løsning!


Hjælp mig! Erfaringer søges.. Gerne nogle tal om brænd-værdi.. Bare et eller andet!


Mvh Sanne

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider