Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

 Opbevaring af wrap
Forfatter: 
Dato:  07-06-2007 13:02

Hvirdan opbevarer i jeres wrap?


Mit wrap fra sidste sommer (jeg har stadig 27 bigballer tilbage) er stablet i 3 baller oven på hinanden. Men her de sidste mdr når jeg har åbnet baller er det som om at ballerne er våde i bunden. Som om at vandet har sneget sig ind i plastikken eller noget, og så ikke har kunnet komme videre fordi de er stablet. De nederste baller der står på paller er nemlig ikke våde...


Nogen der har oplevet det?


Er det kondensvand eller regnvand?


Kan man ligge en præsenning over eller vil det skade ballerne på nogen måde?


Eller er løsningen at ligge dem i et lag på paller?


Hjælp! Vi skal snart have slået græsset og have lavet flere wrapballer, så vil selvfølgelig gerne opbevare de nye bedst muligt.


Mvh. Maibrit.


Sommergræs tilbydes

(og opstaldning)

Ponysadel sælges

Babyudstyr sælges

Se min præsentation

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vi har dem udenfor
Forfatter: 
Dato:  07-06-2007 14:15
Maskinstationen, som pressede dem for os, kørte dem også på plads. Han sagde, at man IKKE skulle stable for mange ovenpå hinanden - da det skader ballerne.

Han har stillet vores i 2 rækker (på den flade side) og en række i midten hen over.


DRESSURHOPPE KØBES

4-5 år, jo mørkere jo bedre, ca. 170 cm. Ukompliceret, super temperament, godt eksteriør, godt gående + hjertet på rette sted.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jannie
Forfatter: 
Dato:  07-06-2007 14:46
Mon det er lige meget om det er store eller små baller ??

Umiddelbart villle jeg ikke være nervøs for at sætte 4-5 småballer a 50 kg oven på hinanden.

Pernille
0
0
Svar på denne tråd
 
 Wrap...
Forfatter: 
Dato:  07-06-2007 14:52
Vi har "små" baller á ca. 250-300 kg. - de "store" baller købte maskinstationen af mig, de var presset i baller á 5-600 kg.

Han sagde bare, det var ikke godt at stable for mange ovenpå hinanden, da de nederste baller ikke har godt at trykket.


DRESSURHOPPE KØBES

4-5 år, jo mørkere jo bedre, ca. 170 cm. Ukompliceret, super temperament, godt eksteriør, godt gående + hjertet på rette sted.
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  08-06-2007 10:46

Vores småballer (40-60 kg) er stablet på paller og i 5 lag. Det skulle der ikke ske noget ved..


Ved ikke lige med de store baller


Mette Timmermann Kock

Elbækgaard


Dansk Varmblod er det bedste :-)


Billigt hingsteføl sælges!


Presning og wrapning af småballer tilbydes!

Små wrapballer sælges til efteråret!

Haflingerhoppe udlånes


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider