Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

 Staldprojekt 2019... Del 1
Forfatter: 
Dato:  21-03-2019 14:06

Hej

 

Da jeg er meget imponeret af jer andre der har lavet opslag omkring renovering af jeres stalde herinde, tænkte jeg at jeg ville hoppe med på bølgen.

 

Jeg kan starte med og fortælle, at jeg er 31 år gammel, hobby rytter, og desværre sygemeldt med kroniske smerter på 8 år. Min kæreste er 35 år, og arbejder som vvs´er.

Vi har en masse skønne mennesker omkring os, som enten er uddannet tømre, murer, elektriker m.v, så vi spare virkelig MANGE penge på ikke og skal ud og betale for arbejdstimer, men vi kan nøjes med matrialer! Vi er vores venner og familie dybt taknemmelige for den hjælp vi kan få

 

For at gøre en laaang historie kort, så overtog vi en større landejendom i oktober 2018. Stuehus på 188 kvm, som vi var/er meget heldige med havde fået nye vinduer/døre og tag 5-7 år tidligere, og derfor krævede stuehuset bare en ordentlig omgang maling indvendig over ALT, @!#$ det var hårdt! Nyt gulv i køkkenet, og i gangen på 1 salen. Yderligere blev der fjernet GAMLE gulvtæpper fra alle værelserne, og lagt nye ind. Det gjorde virkelig en kæmpe forskel....Nå men det var jo stalden det skulle handle om

 

Udbygningerne er 2000 kvm, der er 2 maskinhal, den ene er i lidt dårligere stand end den anden, der har tidligere ejer brugt den dårlige maskinhal til opbevaring af halm, wrap og hø. Den kan bruges, men ikke til noget med større værdi Så det er rart og have den anden også!

 

Så er der 2 grise stalde, en kæmpe stor grise stald, og en lidt mindre. Yderligere en større og gammel ko stald, som på et tidspunkt skal laves til min kærestes værksted.

 

De 2 grise stalde, er planen at i den store stald, 14,5x34, at der skal laves ridehal engang i fremtiden!

 

Men pt. er det heste stalden der er det vigtigste, så jeg kan få min egen hest hjem snart!