Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

 Hjælp - leje/købe billigt læskur?
Forfatter: 
Dato:  06-12-2018 21:20

Hej alle!
Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre at finde, og vidste ikke lige hvor jeg skulle efterspørge det, men jeg håber nogen her kan hjælpe.

 

Min kære hest har desværre pådraget sig en skade og er halt. Han går derfor på sygefold alene. Det er en løsdrift, og selvom løsdriften med lidt besvær kan opdeles, bliver det ikke en god løsning for ham, da han har svært ved snævre vendinger - derfor ville jeg fortrække et læskur på hans lille fold. Han skal gå isoleret i nok 2 måneder endnu, og det er bare rigtig dårlig timing med vejret.

Derfor ville jeg høre, om der mon er nogen der har et form for læskur der kan forholdsvist nemt flyttes/samles, som jeg kunne leje et par måneder eller købe billigt? Han står lidt udenfor Ringsted, men kan komme rundt på det meste af Sjælland.

 

Håber at nogen kan hjælpe, tusind tak!

0
0
Svar på denne tråd
 
 to måneder
Forfatter: 
Dato:  07-12-2018 11:05

når det kun er to måneder, så tænker jeg at du evt. kan bygge en selv med nogle stolper og en kraftig pressenning, når det skal gå stærkt..

 

men ellers hvad med at leje en stævneboks, som han kan gå ind og ud af.. det vigtigste er jo læ, og tørt leje..

 

jeg har selv hestene i løsdrift og havde en der skulle i boksro, der blev løsdriften delt op og han fik en udgang ud til en lille fold, hvor der var læ omkring.. og så en lidelsespony som selskab.. ponyerne fik så en dag hver hos hesten så de hver anden dag kom ud på den "store fold".. det gik faktisk rigtig godt..


Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider