Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

 Advarsel - Stald Helbo
Forfatter: 
Dato:  31-07-2018 11:19
Nu ved jeg, at man som ny studerende i Aarhus by ikke kender meget til området selv eller opstaldnings muligheder i området. Derfor føler jeg lidt, at jeg bliver nødt til at ligge en advarsel ud..

Jeg har stået opstaldet på Stald Helbo i 2 år nu. Stedet ligger godt, har okay faciliteter og en okay pris, dog en anelse peberet for boks alene og selvpasserstald. Derudover er der stort set ingen vedligehold - og da slet ikke, hvis du står i løsdrift..

Det har dog desværre ændret sig til et ustruktureret sted at stå opstaldet det seneste års tid, efter skift af stald leder. Det er dog det sidste halve år gået helt bananas - efter forsøg på at skabe mere struktur(med hjælp fra opstalder, der kalder sig selv for "leder coach"). Der er decideret kaos, og det har været utroligt anstrengende at være opstalder... Det har ændret sig til et sted, hvor man ikke må stille konstruktive spørgsmål eller give udtryk for sin forvirring over nye tiltag.

Jeg har personligt sat spørgsmålstegn ved dannelse af stald udvalg uden inddragelse af person fra løsdriften (som herved ekskluderes for al form for indflydelse). Efter flere forsøg på at mødes og snakke om det, i stedet for at tage en sådan diskussion over Facebook, for at undgå evt misforståelse som er uundgåelige på skrift, blev jeg og en anden løsdrifts opstalder opsagt for samarbejdsvanskeligheder... Og det uden et eneste ord udvekslet face to face...

Efterfølgende er det hele blevet endnu værre ude på stedet. Der er ekstrem forskelsbehandling, ingen struktur og en utrolig uprofessionel håndtering af alt. Kaos... Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Stemningen er pt forfærdelig, da de fleste er utilfredse med forholdende. Alt dette må uundgåeligt også påvirke alle hestene, som står opstaldet på stedet. De mærker jo alt, de kære dyr.

Så kære nye studerende(og andre interesserede), gør dig selv den tjeneste, at finde et andet opstaldningssted. Man har ikke brug for mere stress og bekymringer oven i studieræset...

"Everybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

- Albert Einstein

1
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider