Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

 Inspiation billeder
Forfatter: 
Dato:  27-01-2018 19:29

Hej alle jer heste folk

søger inspiation til hvordan vi kan bygge en løsdriftstald plads til 5 islænder og 1 boks eller 2 og så gang plads til opsadling, den skal ligge i forlængelse af vores maskinhal på 500 km2 som så skal blive ridehus, kan man bygge noget på 50 km2 så man ikke behover søge byggetilladelse ? Vil meget gerne se billeder til inspiation til indretning Vh Jeanette

0
0
Svar på denne tråd
 
 byggetilladelse
Forfatter: 
Dato:  29-01-2018 07:07

Jeg har ikke noget til inspiration, men løsdrift til 5 islændere på 135 i stg skal være min. 34,43 m2 og en boks til en pony i samme størrelse skal være min. 7,29 m2, så i teorien kan du godt klare dig under 50 m2, hvis du nøjes med en boks og så har noget staldgang.

 

Du skal dog være opmærksom på at reglen omkring de 50m2 er den samlede sekundære bygningsmasse, så hvis du i forvejen har andre bygninger, skal de tælles med i den samlede sum.

Det vil sige at har du en maskinhal på 40 m2 og ønsker at bygge et skur på 20m2m´, så skal du søge byggetilladelse.

www.bolius.dk/nye-regler-goer-det- nemmere-at-bygge-skur-carport-og- drivhus-39299/

 

God fornøjelse med projektet


Hilsen Nana

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar tilbage
Forfatter: 
Dato:  11-02-2018 19:55

Tusind tak for informationen,det viste jeg ikke ?

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider