Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

 Hestehamp Jylland
Forfatter: 
Dato:  29-08-2016 11:56

Hej håber nogen kan hjælpe, har en løsdriftsstalde hvor jeg vil have hestehamp som strøgelse, hvor kan man købe det billigt og få leveret til Nordjylland ? Nogen med erfaringer? Fandt Damiano som havde vildt gode priser men de kunne ikke levere 10 baller tilmnordjylland så skulle jeg købe 2 paller og få en til at levere, og det blev alt for dyrt uforholdsmæssigt til hvad jeg har råd til lige nu? Eller god pris 75 kr stk ved køb af 10 - 30 bakker med levering og moms, findes der noget ligene i Jylland ? Gerne hamp uden div lugte ?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ser med
Forfatter: 
Dato:  29-08-2016 13:44

Jeg er også interesseret i hamp, men har heller ikke kunnet finde nogen der kan levere til Jylland (Randers) uden en forholdsmæssig dyr fragt.

 

Har p.t. valgt noget andet, men er stadig meget interesseret i hamp - hvis jeg altså kan finde det til en pris der er til at betale

 

Har også lige nu set på Vittenbjerggård, men kender ikke deres priser.

 

Håber andre kan komme med nogle bud ??

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hestehamp
Forfatter: 
Dato:  29-08-2016 15:37

Ja dem har jeg også undersøgt men de levere heller ikke til Nordjylland desværre, men måske Randers

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kenzotiger
Forfatter: 
Dato:  10-01-2017 15:09

Hej

 

jeg er også på udkig efter hamp i nordjylland.

 

er det lykkedes jer at finde noget der kan leveres?


Mvh. Jeanett og Zaba Vilsbæk

- hvis du har lyst til at følge os, er du velkommen til at gå ind og trykke "synes godt om" vores facebook side " Jeanett og Zaba Vilsbæk - fra drøm til virkelighed! "

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider