Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klub og forbund

 Ikke-ansøgte og ansøgte propositioner
Forfatter: 
Dato:  23-09-2016 11:45

Efter en meget lang stævnepause er jeg begyndt at orientere mig på DRF Go. Jeg er registreret, hesten er registreret og jeg har fundet 2 D-stævner, jeg gerne vil melde til. Hesten er ung og uprøvet, så det er LD sløjfeklasser.

 

Det, der undrer mig er at stævnerne, som finder sted om henholdsvis 3 og 4 uger, ikke er åbne for tilmelding. Efter nærmere granskning er jeg kommet frem til at det måske skyldes, at der på det ene står "ikke-ansøgte propositioner" og på det andet "ansøgte propositioner".

 

Betyder det at klubben skal anmode DRF om at godkende og dermed åbne for tilmelding eller hvordan? Kan der siges noget om, hvornår der normalt åbnes for tilmelding til D-stævner? Det ser ud til at begge klubber afholder stævner meget regelmæssigt.


0
0
Svar på denne tråd
 
 klubbers skal
Forfatter: 
Dato:  14-10-2016 11:08

klubber søger distikterne om datoer for D stævner

 

derfter er det deres eget ansvar at indsende prop til godkendelse til stævnes ansvarlige i god tid- disse skal så godkendes før de lægge på Go og tilmelding kan ske. Nogen klubber gør det i god tid- andre ikke, desværre

 

 

Karina

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider