Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klub og forbund

 Ridefaciliteter/ rideruter falster hjælp
Forfatter: 
Dato:  24-06-2014 22:52

Hej alle hestemennesker på falster

nu er jeg i den heldige situation at jeg har købt en dejlig ejendom ved nørre Alslev nærmere betegnet ved sortesø strand skovbyvej området .her tager jeg min skønne hoppe med føl med , og jeg glæder mig som en vanvittig Til at få dem lige uden for døren , Det bliver et sandt paradis .hvis der er nogle på falster der har et godt kendskab til ridefaciliteter i og omkring lige dette område( ridehus , ridecenter)vil jeg meget gerne høre fra jer , jeg kender nemlig ingen lige på stående fod. Desuden har jeg læst en del om rideruter på lolland falster men vil gerne høre om i har kendskab Til hvor man må ride i skove og eventuelt strand altså har godt kendskab til området så meld endelig ind med input .. Med al den fantastiske natur og masser af heste i området må der være en masse af jer der ved alt muligt godt

 

kh

jeanette

0
0
Svar på denne tråd
 
 1111111111
Forfatter: 
Dato:  23-10-2014 14:19

Tjek Rideruten lolland-falster, Samt Hannoverskoven Hestelau.

det er kun venlige og flinke menesker der, og de både kan og vil hjælpe dig med af finde ud af hvor og hvordan du kan komme til at ride i de forskellige skove mm.

 

Ved Nørre Alslev ligger der flere ridesteder, med og uden ridehuse og udendørsbaner. de vil den fra de 2 overstående foreninger også kunne hjælpe dig med.

Men tættes på ligger Nordfalters Rytterklub i Nørre Alslev. jeg kender ikke stede personligt, men ved at de både har ride hus og baner.

 

Velkommen til vandskants danmark


:O)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hannenoverskoven
Forfatter: 
Dato:  23-10-2014 21:28

Hannenoverskoven er en stor god ride skov med masser af ridestier. Find hannenoverskovens hestelaug.dk

 


Mange hilsner Ginnie.


Du må aldrig have så travlt at dine engle ikke kan følge dig.


 



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider