Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klub og forbund

 pris for udleje af faciliteter
Forfatter: 
Dato:  05-06-2013 09:19

Hej

Jeg har haft en rideklub der har haft lejet ridebane, spring, toilet parkeringsplads og rytterstue til diverse stævner og vi diskuterer frem og tilbage hvad det skal koste. Hvad tager man for det andre steder?

Jeg er blevet tilbudt 20 % af overskudet og det synes jeg er lige lidt nok. Det er udelukkende mine ting der er blevet brugt til stævnerne. Blandt andet nye spring til 16000 kroner


Foderplaner udarbejdes af uvildig hestekonsulent, cand agro

Boots tilpasses og sælges, flere mærker på lager

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det svinger vist meget
Forfatter: 
Dato:  05-06-2013 20:17

Jeg ved at der hvor vores rideklub holder til lejer de stedet ud med 2 ridehuse, 2 dressurbaner, stor græsspringbane komplet med spring, sikkerhedskopper mm., rytterstue, køkken og toiletter til avlsforeningerne mm. når de skal holde arangementer.

Jeg mener at huske at det koster mellem 5-6000 for en weekend.

 

Nogle steder tager man mellem 2 og 5000 kr. pr. dag så ovenstående er nok ret billigt.

 

Men personlig ville jeg ikke leje ud mod noget af overskudet - det er jo ikke dig som udlejer der skal bære risikoen ved at der eventuelt ikke kommer et overskud.

 

M.v.h.

Helle

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  10-09-2013 02:01

Jeg ville aldrig leje noget ud, til % af overskud.

Der skal være en fast pris.

Lige for tiden, tror jeg heller ik der er kæmpe overskud (sån er det hvert fald her hvor jeg bor)

 

Kender dog ingen priser.

Men synes ca 5000 for en weekend lyder rimeligt.

Men dine ting så du bestemmer jo:)


 

 


Du må stå inde for det du får ud af livet,
for der er ingen som går ud af livet i live

 

 

 

Rambo Wug 155cm med 370g sælges

1
0
Svar på denne tråd
 
 her er prisen
Forfatter: 
Dato:  08-01-2014 00:51

Her tager vi 1500 for ridehus, p-plads, wc plus rytterstue - og det er pr. dag. Bokse er så pr styk og pr dag.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Priser for udlejning
Forfatter: 
Dato:  21-01-2014 22:39

Man skal være opmærksom på, at i det tidsrum der lejes lokaler/ridehus ud, modregnes lokaletilskuddet fra kommuen.

Hos os koster det 2500 kr pr dag. Vi har to ridehuse, en stor springbane, stor bane med plads til seks dressusbaner og permanent stævnestald. Alle faciliteter i cafeterie, toiletter, badeforhold og mødelokale. Men boksene afregnes ved siden af.


Bedækning tilbydes ved Welshhingsten Arvalon Geronimo

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider