Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klub og forbund

 mesterskab i flere distrikter??
Forfatter: 
Dato:  17-09-2012 07:08

Må man starte klubmesterskab i flere distrikter hvis man er medlem er flere klubber i forskellige distrikter?

 

Annika

0
0
Svar på denne tråd
 
 tja.......
Forfatter: 
Dato:  17-09-2012 11:37

det står der intet om i reglementet- så det kommer an på hvad klubben der holder mesterskabet har som udelukkelser. Nogen skriver man skal have starte for klubbben i det forgange år osv.

 

Men Distriktsmesterskaber må man kun starte i et distrikt.

 

Men hvor sjovt er det at være klubmester i klubber man ikke har noget tilhørsforhold til ? man har vel kun sin daglige gang i en enkelt klub/ den klub man træner i ?

 

Karina

 

 


0
0
Svar på denne tråd
 
 ja hvorfor ikke
Forfatter: 
Dato:  20-09-2012 15:59

ja det kan jeg ikke se der skulle være noget i vejen for, det fremgår hvert fald ikke nogen steder at man ikke må, og ja man kan jo godt have tilhørsforhold til flere klubber, jeg har fx min hest opstaldet på en klub, men rider springundervisning i en anden og ja så ville jeg da synes det var fair at stille op i begge klubber.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-09-2012 16:04

synes egentlig nemt man kan have tilhørsforhold til flere klubber når man har hest hjemme. Vi er eks. kun medlem af den nærmeste klub fordi vi så kan bruge ridehus der - men samtidig kommer en gang ugentlig hos en klub 25 km. for at få springundervisning.

Men bortset fra det er vi fuldstændig enige;-) men det er der så andre der ikke er i vores ene rideklub....der er det "smart" at have flere mesterskaber på "cv´et".....der er (kan dokumenteres) sørme også dem der gerne vil være klubmestre selv om de slet ikke er startberettiget. Jeg har nok opgivet den her efterhånden omfattende kamp og finder et andet bageri.....;-)

 

Annika

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider