Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klub og forbund

 Hjælp til dressurrelement
Forfatter: 
Dato:  12-09-2012 10:55

I den klub jeg rider for, har vi snart et stævne i dressur på klubplan.

I den forbindelse har jeg været inde og læse lidt op på dressur relementet, da vi som klub har fået et par forespørgseler i forbindelse med tilmeldingerne.

 

Jeg har kigget lidt med i en tidligere tråd "dressur regler?" hvor jeg egentlig tror at jeg har fået svar på mit ene spørgsmål?:

 

Der må på samme hest, ved samme stævne, på samme dag ikke rides en LB1 og LA4, da nr 212.1 så må være gældende?:

I dressur må hver hest/pony kun startes i konkurrencer af samme eller to på hinanden følgende sværhedsgrader ved samme stævne.

 

 

Andet spørgsmål:

Hvor mange gange må en hest starte, ved samme stævne, samme dag, MEN

med to forskellige ryttere? Den ene rytter starter LB og den anden LA3-hvilket er to forskellige sværhedsgrader.

Det jeg kan finde i relemenet er:

 

212.2. Hestens/ponyens antal starter pr. dag Heste: Max. 2 starter pr. dag. Ponyer: Max. 2 starter pr. dag.

Ved B-stævner max. 1 start pr. dag.

E- og D-stævner og E- og D-klasser:En hest/pony må have 4 starter pr. dag, så længe ingen starter er over sværhedsgrad 0.

 

212.3. Ekvipagens antal starter pr. dag Heste: Max. 2 starter pr. dag. Ponyer: Max. 2 starter pr. dag. Ved B-stævner dog max. 1 start pr. dag.

 

Håber at der er en eller to der kan hjælpe mig med at læse og forstå... :-)

 

 

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 reglement
Forfatter: 
Dato:  12-09-2012 15:50

Du har helt ret i at hvis den ene rytter starter LB (sværhedsgrad 0) må en anden rytter på samme hest højest ride LA3 (højeste klasse i sværhedsgrad 1)

 

Mht antal starter må hesten kun starte 2 gange så længe den ene rytter ønsker at ride LA3. Hvis begge ryttere startede LB måtte de ride 2 klasser hver.

 


* Be poor, be happy, own a horse *


WrapKONGEN - kvalitet til din hest

0
0
Svar på denne tråd
 
 det mente jeg også..
Forfatter: 
Dato:  13-09-2012 07:18

Det er også sådan jeg læser det, tak for hjælpen!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider