Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klub og forbund

 OUT regler ved procentklasser
Forfatter: 
Dato:  05-09-2012 06:53

Hej HN'ere,

 

Gælder OUT reglerne ikke også ved procentklasser? På proportionerne til stævnet står at out reglerne gælder men jeg vil bare lige være sikker inden jeg brokker mig over en ekvipage der bliver ved med at starte LD procentklasser selvom hun har placeringer i LC2 og LC3.

 

På forhånd tak.


Team Lusen - den mentale udfordring:-D


R.I.P Java 02.07.2008

Man skal leve sit liv på kanten ellers fylder man for meget ;-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 OUT regler
Forfatter: 
Dato:  05-09-2012 11:02

Ved D-stævner gælder OUT reglerne altid og når det ligefrem står i propositionerne er der jo ingen tvivl, men før du brokker dig over den pågældende ekvipage skal du lige læse OUT reglerne en ekstra gang.

 

 

Ekvipager udelukkes af de respektive dressurklasser, hvis de har:

1. Vundet det aktuelle program 3 gange med min. 65%

2. Vundet højere programmer 3 gange med min 65%

3. Været placeret 3 gange i højere sværhedsgrader end det program man ønsker at ride med min. 65%

 

Hvis ekvipagen, som du skriver, har placeringer (altså ikke har vundet) i LC2 og LC3 er det jo ikke nok til at blive udklasset af LD.

LD og LC er begge sværhedsgrad 0 og der er derfor ikke tale om placeringer i højere sværhedsgrad.


* Be poor, be happy, own a horse *


WrapKONGEN - kvalitet til din hest

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tusind tak
Forfatter: 
Dato:  05-09-2012 11:06

for et meget uddybende svar. Så blev jeg sikker og så er der desværre ikke noget at komme efter.

 

Bare ærgeligt med dem der ikke har lyst til at udfordre sig selv lidt ;o)


Team Lusen - den mentale udfordring:-D


R.I.P Java 02.07.2008

Man skal leve sit liv på kanten ellers fylder man for meget ;-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Husk - husk
Forfatter: 
Dato:  15-10-2012 11:12

- at der også skal være et min. antal startende i klassen, der er redet, før den tæller med i OUT... Altså hvis der f. eks. kun er 3 startende tæller den ikke med (i dist.14) UANSET om den er vundet, redet til placering eller der er redet til mange procenter. Det er muligt antallet af starter, der gør en klasse gældende i OUT, varierer fra distrikt til distrikt, så tjek dit distrikts hjemmeside. Husk også, at kun ekvipager, der har FORSØGT at komme på banen tæller med i regnskabet over startende/placeringer. ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor står det?
Forfatter: 
Dato:  16-11-2012 09:21

Hej Anne

 

Hvor står det henne, er der skal være mindst 4 startende, før det tæller til OUT?

 

Mig bekendt stod det i en af de gamle distriktsaftaler, som ikke længere er gældende - nu rides der efter DRF reglement også i distrikt 14.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider