Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klub og forbund

 Anbefal en klub i distrikt 2
Forfatter: 
Dato:  23-03-2012 22:08

Da jeg skal til at starte stævner, så skal jeg jo være medlem af en klub...

 

Men hvad for en kan du anbefale og hvorfor??


Dekorere udstyr med rhinestone...

 

 

bricksite.com/rhinestonedesign/ velkommen

0
0
Svar på denne tråd
 
 edfknsdf
Forfatter: 
Dato:  02-05-2012 21:48

Jeg er i samme båd som dig - så det er ærgerligt, der ikke er kommet nogen svar! Hvilken klub endte du med at vælge?


0
0
Svar på denne tråd
 
 det kommer jo an på hvad man vil
Forfatter: 
Dato:  03-05-2012 09:40

Jeg rider pt for holmegården, jeg synes det er søde mennesker, min underviser hører til derude så uanset at jeg ikke rider undervisning derude føler jeg at jeg støtter ham lidt, de har et military championat, prisen er sådan lidt midt i det hele så jeg har stadig råd.

 

Så man skal nok vide noget mere om hvilke kriterier der er til valget førend man kan anbefale en klub.

 





Med venstre hånd
Line

 

http://linebergmann.dk/

 

 

Islænder søger part i Helsinge. Sød og nem, redet i både dressur, spring og skoven. Har gået T1 med placering. Skriv for nærmere info

0
0
Svar på denne tråd
 
 En certificeret klub
Forfatter: 
Dato:  13-05-2012 19:57

Distrikt 2 har en rideklub, som er certificeret af Dansk Ride Forbund. Det er Stutsborg Rideklub www.stutsborg.dk. Certificeringen er et udtryk for, at klubben virkelig har styr på sine ting omkring organisation, demokratiet i klubben og sikkerhed i klubben. Du kan læse mere om certificeringerne her: www.rideforbund.dk/ Klub%20og%20Bredde/ Certificeringer.aspx

 

 

Mvh, Nynne

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider