Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klub og forbund

 SUK drf
Forfatter: 
Dato:  16-03-2012 14:38

Vi har en lille rideklub jeg har prøvet at oprette på den dejlige portal ( ironi kan forekomme )

Får beskeden at de(læs: drf ) vender tilbage.

 

Det er nu 10 dage siden og har intet hørt

Henvendte mig i mandags på deres support side for at høre hvornår der skete noget, og fik beskeden inden for et par dage...

men ak ja jeg venter endnu!!!

 

Problemet er at vi skal afholde stævne sidst i april og vi kan ikke få vores propotioner på hjemmesiden/portalen før vi er oprettet.

Vi har ikke måtte oprette os før efter 1. marts

 

Jeg ved godt at de har rygende travlt og sikkert arbejder på højtryk for at nå det hele, men det er bare sådan at vi er en meget lille rideklub og vi dør hvis ikke har en del startende til vores stævner, så det er RET fustrerende at der ikke sker noget.

 

Er der andre der oprettet klubber der kan sige hvor lang tid der gik??

 

Signe

0
0
Svar på denne tråd
 
 drf.......
Forfatter: 
Dato:  23-03-2012 22:01

Jeg har bøvlet en del med den nye portal...

Men fra jeg har haft skrevet til dem og til de har kontaktet med på enten mail eller tlf er der gået max et par dage. som oftest dagen efter.

 

Så prøv at ring til dem på mandag. de kæmper for sagen... :) (men kan 100% sætte mig i dit sted, jeg har kæmpet MEGET! og mange gange så jeg ved hvor frustrerende det er... ;) )


Mvh Stinne c",)




At ville skaber evnen til at kunne.....

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider